Téměř tři čtvrtiny právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací, ale pouze 51% advokátních kanceláří a právních oddělení využívá nějaký systém pro správu případů a řízení právnické praxe.
Využití informačního systému Intuo Legal v této oblasti zásadním způsobem pomáhá - umožňuje např. snadno, rychle a přesně vykazovat služby a připravovat faktury zákazníkům.
Jaké jsou nejčastější výzvy v právnických firmách a jaké jsou klíčové rozdíly mezi lídry trhu a společnostmi, které za nimi zaostávají?
Jak práci v advokátní kanceláři zefektivnit a usnadnit práci svým zaměstnancům?
Intuo Legal využívá například advokátní kancelář Skils - případová studie.
To vše se dozvíte v naší nové infografice!
Intuo Legal
Intulo Legal poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých advokátů. Uživatelům nabízí možnost evidovat pracovní úkony a dle záznamů generovat podklady pro fakturaci.
Tento informační systém také poskytuje dynamické kontrolní pohledy - jak pro pracovníky, tak management společnosti.
Pruduktu bylo magazínem BusinessIT uděleno prestižní ocenění Pozoruhodný produkt 2019.
Intuo Legal podporuje tyto procesy:
To vše s možnou návazností na DMS/ECM systém M-Files - moderní řešení elektronické správy firemních dokumentů.
Článek Digital Resources a.s. ze dne 25. listopadu 2020 - středa
Automatizace firemních procesů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Jak na informační chaos - webinář
Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal
Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář
Řízení a plánování servisu - webinář
Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář
Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie
Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů
Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář
Digitální back office s M-Files
Automatizace a digitalizace HR - webinář
Intuo - systém pro efektivní práci z home office
Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie
M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu
Jak na školení zaměstnanců - webinář
Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu
Jak zlepšit firemní procesy - webinář
Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange
Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů
Řízená správa dokumentů - webinář
Jak na efektivní správu firemního obsahu
Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací
QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources
Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář
Jak na efektivní práci z domácího prostředí
Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci
Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář
Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files
Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů
Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files
Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací
Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů
Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář
Zaveďte správu firemní agendy do cloudu
Spolupráce Digital Resources s Evolink
Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů
DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě
Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud
Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě
Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources
Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme