logo Digital Resources a.s.

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Řešení Intuo Legal poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých právníků s integrací na DMS systém M-Files. Infografika Digital Resources vám poradí, jak usnadnit a zefektivnit práci zaměstnanců v tomto segmentu.

Téměř tři čtvrtiny právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací, ale pouze 51% advokátních kanceláří a právních oddělení využívá nějaký systém pro správu případů a řízení právnické praxe.

Využití informačního systému Intuo Legal v této oblasti zásadním způsobem pomáhá - umožňuje např. snadno, rychle a přesně vykazovat služby a připravovat faktury zákazníkům.

Jaké jsou nejčastější výzvy v právnických firmách a jaké jsou klíčové rozdíly mezi lídry trhu a společnostmi, které za nimi zaostávají?

Jak práci v advokátní kanceláři zefektivnit a usnadnit práci svým zaměstnancům?

Intuo Legal využívá například advokátní kancelář Skils - případová studie.

To vše se dozvíte v naší nové infografice!

Intuo Legal

Intulo Legal poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých advokátů. Uživatelům nabízí možnost evidovat pracovní úkony a dle záznamů generovat podklady pro fakturaci.

Tento informační systém také poskytuje dynamické kontrolní pohledy - jak pro pracovníky, tak management společnosti.

Pruduktu bylo magazínem BusinessIT uděleno prestižní ocenění Pozoruhodný produkt 2019.

Intuo Legal podporuje tyto procesy:

To vše s možnou návazností na DMS/ECM systém M-Files - moderní řešení elektronické správy firemních dokumentů.

Další články k tématům - advokátní kancelář - billing - DMS - ECM - fakturace - infografika - M-Files - zaměstnanci

Článek Digital Resources a.s. ze dne 25. listopadu 2020 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files

Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací

Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů

Platformy ERP systémů v praxi

Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář

Zaveďte správu firemní agendy do cloudu

Spolupráce Digital Resources s Evolink

Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů

DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě

Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud

Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě

Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources

Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme

Jak na informační chaos ve správě firemních dokumentů

Flexibilní workflow s M-Files ve společnosti Deloitte