logo Digital Resources a.s.

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Řešení Intuo Legal poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých právníků s integrací na DMS systém M-Files. Infografika Digital Resources vám poradí, jak usnadnit a zefektivnit práci zaměstnanců v tomto segmentu.

Téměř tři čtvrtiny právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací, ale pouze 51% advokátních kanceláří a právních oddělení využívá nějaký systém pro správu případů a řízení právnické praxe.

Využití informačního systému Intuo Legal v této oblasti zásadním způsobem pomáhá - umožňuje např. snadno, rychle a přesně vykazovat služby a připravovat faktury zákazníkům.

Jaké jsou nejčastější výzvy v právnických firmách a jaké jsou klíčové rozdíly mezi lídry trhu a společnostmi, které za nimi zaostávají?

Jak práci v advokátní kanceláři zefektivnit a usnadnit práci svým zaměstnancům?

Intuo Legal využívá například advokátní kancelář Skils - případová studie.

To vše se dozvíte v naší nové infografice!

Intuo Legal

Intulo Legal poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých advokátů. Uživatelům nabízí možnost evidovat pracovní úkony a dle záznamů generovat podklady pro fakturaci.

Tento informační systém také poskytuje dynamické kontrolní pohledy - jak pro pracovníky, tak management společnosti.

Pruduktu bylo magazínem BusinessIT uděleno prestižní ocenění Pozoruhodný produkt 2019.

Intuo Legal podporuje tyto procesy:

To vše s možnou návazností na DMS/ECM systém M-Files - moderní řešení elektronické správy firemních dokumentů.

Další články k tématům - advokátní kancelář - billing - DMS - ECM - fakturace - infografika - M-Files - zaměstnanci

Článek Digital Resources a.s. ze dne 25. listopadu 2020 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci