logo

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Seriál 4 webinářů Digital Resources - třetí je zaměřen na CAPA (Corrective And Preventive Actions) - audity a nápravná a preventivní opatření ve firmě. Součástí bude i předvedení QMS řešení M-Files a jeho workflow - akce se koná ve středu 23. 11. 2022.

Připravili jsme pro vás seriál webinářů z oblasti QMS (Quality Management System = Systém řízení jakosti), správy dokumentů a podpory procesů ve vysoce regulovaných odvětvích, jako je například farmacie, biotechnologie, zdravotnické technologie, petrochemie, potravinářství, doprava nebo energie a těžba.

Účastníkům třetího webináře se zaměřením na audity a nápravná a preventivní opatření poradíme, jak zmírňovat rizika nežádoucích událostí a neshod, jak identifikovat řešení problémů s dodržováním předpisů pro zlepšování obchodních procesů firmy a jak zjednodušit a zefektivnit činnosti spojené s audity - záznamy, firemní procesy, reporty, nápravná opatření apod.

Součástí webináře bude také živá ukázka QMS řešení M-Files a jeho workflow.

Audity a nápravná a preventivní opatření (CAPA):

Témata jednotlivých webinářů:

Registraci je potřeba provést pro každý z webinářů zvlášť.

Další články k tématům - audit - CAPA - QMS - webinář - workflow - zdarma

Článek ze dne 2. listopadu 2022 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů

Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Konference ISI 2022 začíná již za týden!

Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022

Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí

Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací

Komplexní ERP v bezpečném cloudu

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files

Efektivní procesování faktur - webinář

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Řízení vzdálených týmů - webinář

Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

Plánování a řízení servisncích činností - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Intuo pro obchod - nové produktové video

Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář

Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM

Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Nabídka zaměstnání