logo Digital Resources a.s.

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Účastníkům webináře ve čtvrtek 20. 4. 2023 předvedeme moderní řešení Intuo Legal, které poskytuje skvělé nástroje pro plánování, přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých advokátů i celého oddělení.

Téměř tři čtvrtiny právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací a množstvím času, který věnují administrativě. Proces hledání všech záznamů, korespondence, výkazů práce a dokumentů vztahujících se k jednomu konkrétnímu klientovi nebo případu může být velice složitý.

Také nevíte, jak efektivně spravovat firemní informace a vykazovat služby klientům? Ztrácíte spoustu času neefektivními procesy? Pouze polovina advokátních kanceláří využívá nějaký systém pro elektronickou správu případů.

V rámci webináře se zaměříme na téma efektivní práce v advokátních kancelářích a právních odděleních za pomoci digitálních technologií. Představíme Vám nejčastější výzvy v právnických firmách a klíčové rozdíly mezi lídry trhu a společnostmi, které za nimi zaostávají.

Poradíme Vám, jak snadno, rychle a přesně vykazovat služby a připravovat faktury klientům pomocí řešení Intuo Legal, které podporuje automatizaci klíčových procesů a poskytuje komplexní přehled o dění ve firmě.

Všem účastníkům bude po webináři k dispozici případová studie Intuo Legal ve společnosti Skils s.r.o. advokátní kancelář.

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář:

Intuo Legal

Intulo Legal poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých advokátů. Uživatelům nabízí možnost evidovat pracovní úkony a dle záznamů generovat podklady pro fakturaci.

Tento informační systém také poskytuje dynamické kontrolní pohledy - jak pro pracovníky, tak management společnosti.

Pruduktu bylo magazínem BusinessIT uděleno prestižní ocenění Pozoruhodný produkt 2019.

Intuo Legal podporuje tyto procesy:

To vše s možnou návazností na DMS/ECM systém M-Files - moderní řešení elektronické správy firemních dokumentů.

Článek Digital Resources a.s. ze dne čtvrtek 30. března 2023

Další články od Digital Resources a.s.

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů