Získáním ocenění Pozoruhodný produkt 2023 magazínem Business IT se DMS-IN.CLOUD - moderní řešení správy dokumentů a informací v kombinaci s IT infrastrukturou, řadí mezi TOP 7 produktů, které jsou výjimečně zajímavé funkcionalitou, celkovým pojetím i finanční dostupností.
Řešení DMS-IN.CLOUD je vhodné zejména pro menší a středně velké firmy. Nabízí komplexní dokument management v cloudu - bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverů apod.
Díky DMS-IN.CLOUD může mít k dispozici profesionální platformu pro správu dokumentů téměř každý, a to prakticky ihned po zakoupení, jelikož řešení poskytuje předpřipravené úložiště. I menší firmy mohou zároveň těšit z robustní architektury na straně serverů díky provozu v profesionálním datovém centru.
Základní balíček DMS-IN.CLOUD obsahuje licenci DMS (Document Management System) M-Files, standardní uživatelskou IT podporu, služby datacentra, základní školení uživatelů a další.
Základní balíček DMS-IN.CLOUD pořídíte již od 590 Kč/uživatel/měsíc.
DMS-IN.CLOUD - hlavní výhody:
Prémiové služby mohou řešení rozšířit např. o vlastní administraci, zálohování dat, Disaster Recovery či integrace s dalšími systémy.
Pomocí on-line konfigurátoru si můžete jednoduše sami vytvořit řešení přesně na míru.
Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 7. června 2023
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit