logo

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Jak probíhalo výběrové řízení a co byly klíčové parametry pro výběr informačního systému v neziskovce Cesta domů? Proč se organizace rozhodla nasadit pokladní systém HELIOS iNuvio a jak probíhal celý projekt a implementace - to vše se dozvíte v případové studii, která je k dispozici zdarma ke stažení.

Cesta domů, z.ú. je nezisková organizace, která prostřednictvím služeb mobilního hospice umožňuje pečování o nevyléčitelně nemocné a umírající děti i dospělé v jejich přirozeném prostředí. Cesta domů, z.ú. rovněž provozuje dobročinné obchody, kde zákazníci mohou nákupem zboží podpořit činnost organizace.

Stávající řešení pokladního systému chtěla Cesta domů, z.ú. nahradit z důvodu sjednocení prodejních oblastí do jednoho systému po připojení dceřiné společnosti.

Procesy pokladního systému bylo zároveň třeba zmodernizovat a zautomatizovat, tudíž se organizace Cesta domů, z.ú. rozhodla nasadit nové řešení.

Článek ze dne 11. ledna 2023 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů

Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Konference ISI 2022 začíná již za týden!

Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022

Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí

Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací

Komplexní ERP v bezpečném cloudu

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files

Efektivní procesování faktur - webinář

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Řízení vzdálených týmů - webinář

Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

Plánování a řízení servisncích činností - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Intuo pro obchod - nové produktové video

Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář

Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM

Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Nabídka zaměstnání