Používáte HELIOS iNuvio nebo zvažujete jeho pořízení? Rádi byste viděli, jak ERP systém efektivně využívat v praxi a jak ho integrovat s dalšími podnikovými systémy? Na tyto otázky je zaměřena naše ICT snídaně, která se koná ve středu 31. 5. 2022 v Praze.
Na ICT snídani se podíváme na téma klíčových benefitů a vlastností ERP systému HELIOS iNuvio a možností jeho integrací. Poradíme Vám, jak lze HELIOS iNuvio efektivně využít v praxi a propojit ho s dalšími informačními systémy, a vytvořit tak skvělé integrované a automatizované řešení, které významně podpoří práci ve firmě.
Součástí programu bude živá ukázka z praxe na obchodním příkladu - zaměříme se např. na objednávky, sklady a faktury. Představíme také napojení HELIOS iNuvio na DMS (např. ECM/DMS systém M-Files) a CRM (např. Intuo - Company Intelligence).
ICT snídaně - ERP HELIOS iNuvio:
Dobré parkování ve dvoře, zastávka Kabešova (tramvaj 8 a 25) přímo před vchodem.
Počet míst je omezen - registrace budou vyřizovány dle pořadí.
HELIOS iNuvio vychází z reálných potřeb zákazníků z různých oborů i pracovních pozic. Řada přínosných a užitečných vlastností tak dělají z tohoto produktu jedničku na trhu ERP pro segment SME. Na první pohled uživatele zaujme také intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní.
Mezi nejvyhledávanější nové funkcionality systému HELIOS iNuvio patří plně integrovaný manažerský pohled na data v podobě Business Intelligence, prediktivní analýzy důsledků, notifikační centrum nebo možnost centralizovaných kontrol a administrace systému.
HELIOS iNuvio je řešení, které pomůže jak začínající firmě, tak i rostoucí společnosti, která potřebuje dokonale zvládnout veškeré firemní procesy a dostat plně pod kontrolu rutinní administrativu i řízení.
Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.
Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.
Komplexně řeší oblasti pro týmovou spolupráci, obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.
Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (workflow - schvalování) a verzování dokumentů.
Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu.
Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.
M-Files jsou k dispozici také jako služba v cloudu - DMS-IN.CLOUD.
Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 17. května 2023
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit