logo Digital Resources a.s.

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Pracují členové vaší firmy na služební cestě nebo vykonávají činnost z domova v rámci home office? Řídíte geograficky rozptýlený tým? Rádi byste měli informace o dění u vás vždy po ruce, ať už lidé pracují odkudkoliv? Intuo pro home office všechny tyto oblasti řeší - moderní CRM systém pro středně velké a velké společnosti.

Intuo pro home office umožňuje uživatelům mít potřebné informace vždy po ruce, a to v tzv. 360stupňovém pohledu. Řešení podporuje snadnou a efektivní spolupráci ve firmě a sdílení zásadních informací bezpečnou cestou. Řízení týmů a procesů napříč celou společností je tak velice jednoduché.

Záznamy a reporty veškerých aktivit, jako jsou e-maily, telefonáty, nabídky, příležitosti apod., poskytují manažerům výborný přehled o práci a výsledcích jednotlivých oddělení i společnosti jako celku, a to vždy v reálném čase.

Klíčoví zaměstnanci tak mají dokonalé podklady pro efektivní rozhodování, management získává jasné informace o dění ve firmě, a to i když tým není společně fyzicky přítomen.

Díky sdílení podrobných informací o jednotlivých aktivitách lze rychle a jednoduše přesunout úkoly v rámci týmu a je zajištěna dokonalá péče o zákazníky. Osoba, která přebírá úkol, má výhodu, že vidí do historie veškerých aktivit.

Řešení Intuo pro home office od Digital Resources aktuálně získalo v soutěži magazínu Business IT ocenění Pozoruhodný produkt 2020.

Cílem soutěže je upozornit na IT produkty, které nabízejí zajímavé funkční vlastnosti, pozoruhodnou odlišnost od konkurence nebo velmi dobrý poměr cena/výkon.

O Intuo - Company Intelligence

Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.

Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.

Komplexně řeší oblasti pro týmovou spolupráci, obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.

Další články k tématům - automatizace - CRM - DMS - ECM - email - ERP - home office - Intuo - plánování - reporting - týmová spolupráce - workflow

Článek Digital Resources a.s. ze dne úterý 9. června 2020

Další články od Digital Resources a.s.

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů