Z výsledků průzkumu v oblasti řízení obchodních aktivit vyplývá, že až sedmdesáti procentům pracovníků nepomáhají žádná automatická workflow. Přitom působ, jak organizace spravuje svá informační aktiva a řídí své procesy, se stává důležitým faktorem konkurenceschopnosti.
Z průzkumu dále vyplývá, že naprostá většina respondentů z řad obchodních manažerů je sice spokojena s řešením, které aktuálně používají pro sales management, nicméně pouze u 30% společností jsou obchodní procesy podpořeny nějakým automatickým workflow - např. obchodník automaticky obdrží notifikaci o přiděleném úkolu.
93% respondentů se cítí být spokojeno s řešením, které ve firmě používají pro řízení obchodních aktivit. Příkladem může být správa příležitostí, tvorba nabídek nebo evidence komunikace se zákazníky.
Zároveň dobrou zprávou je, že v polovině společností mají obchodní manažeři k dispozici nástroje, které jim umožní mít vždy přehled o dění v rámci týmu v reálném čase.
50% obchodních manažerů má pak k dispozici nástroje, které jim umožní mít vždy přehled o dění v rámci týmu v reálném čase.
Jsou ale tyto nástroje dostatečné a opravdu mají přehled o všem, co se v obchodním oddělení děje, a jistotu, že obchodníci nezapomenou na nějaký z důležitých úkolů?
Podle průzkumu totiž 70% pracovníků žádná automatická workflow nepomáhají - přitom však zajišťují, že všechny obchodní procesy jdou hladce a termíny jsou plněny.
Automatizované procesy mohou být obohaceny o e-mailové notifikace, které zajišťují, že nedojde k opomenutí úkolů a že budou všechny termíny dodrženy.
Ředitelé a manažeři pak mohou dostávat informace v reálném čase, a mít tak dokonalý přehled o obchodních aktivitách napříč celou společností.
Intuo pro obchod pomáhá zefektivnit firemní procesy
Intuo pro obchod umožnuje zefektivnit firemní procesy, lépe spravovat a sdílet klíčové informace. Přináší jednotné prostředí pro řízení jakýchkoliv obchodních aktivit, jako jsou nabídky, příležitosti, schůzky, emaily apod.
Tyto informace mohou jednotlivé týmy/uživatelé mezi sebou sdílet, a zajistit tak vzájemnou zastupitelnost. Manažeři mají k dispozici kompletní informace a získávají přehled o dění ve firmě.
Řešení Intuo pro obchod získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2022.
Intuo pro obchod - hlavní výhody pro firmu:
O informačním systému Intuo
Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.
Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.
Komplexně řeší oblasti pro obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.
Součástí CRM systému Intuo - Company Intelligence je také aplikace pro řízení a plánování servisu - Mobilní Servisní Technik (MST), která zvyšuje efektivitu servisních zásahů a lze ji snadno implementovat i obsluhovat.
Článek Digital Resources a.s. ze dne úterý 13. prosince 2022
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit