logo Digital Resources a.s.

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Pracují členové vaší firmy na služební cestě nebo vykonávají činnost z domova v rámci home office? Řídíte geograficky rozptýlený tým? Rádi byste měli informace o dění u vás vždy po ruce, ať už lidé pracují odkudkoliv? Intuo pro home office všechny tyto oblasti řeší - moderní CRM systém pro středně velké a velké společnosti.

Intuo pro home office umožňuje uživatelům mít potřebné informace vždy po ruce, a to v tzv. 360stupňovém pohledu. Řešení podporuje snadnou a efektivní spolupráci ve firmě a sdílení zásadních informací bezpečnou cestou. Řízení týmů a procesů napříč celou společností je tak velice jednoduché.

Záznamy a reporty veškerých aktivit, jako jsou e-maily, telefonáty, nabídky, příležitosti apod., poskytují manažerům výborný přehled o práci a výsledcích jednotlivých oddělení i společnosti jako celku, a to vždy v reálném čase.

Klíčoví zaměstnanci tak mají dokonalé podklady pro efektivní rozhodování, management získává jasné informace o dění ve firmě, a to i když tým není společně fyzicky přítomen.

Díky sdílení podrobných informací o jednotlivých aktivitách lze rychle a jednoduše přesunout úkoly v rámci týmu a je zajištěna dokonalá péče o zákazníky. Osoba, která přebírá úkol, má výhodu, že vidí do historie veškerých aktivit.

Řešení Intuo pro home office od Digital Resources aktuálně získalo v soutěži magazínu Business IT ocenění Pozoruhodný produkt 2020.

Cílem soutěže je upozornit na IT produkty, které nabízejí zajímavé funkční vlastnosti, pozoruhodnou odlišnost od konkurence nebo velmi dobrý poměr cena/výkon.

O Intuo - Company Intelligence

Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.

Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.

Komplexně řeší oblasti pro týmovou spolupráci, obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.

Další články k tématům - automatizace - CRM - DMS - ECM - email - ERP - home office - Intuo - plánování - reporting - týmová spolupráce - workflow

Článek Digital Resources a.s. ze dne 9. června 2020 - úterý

Další články od Digital Resources a.s.

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci