logo Digital Resources a.s.

Intuo: CRM druhé volby

Intuo - Company Intelligence se stává na českém trhu CRM systémem druhé volby, hned po velkých zahraničních. Intuo pomáhá řídit procesy v mnoha společnostech a řadí se do kategorie CRM systémů - řízení vztahů se zákazníky.

Systém Intuo ještě lépe vystihuje zkratka XRM - tedy systém, který umožňuje řídit veškeré procesy uvnitř firmy, automatizuje a zvyšuje výkon. Intuo řeší zejména oblast obchodu, servisu a marketingu. Přináší moderní nástroje do dispečinku při plánování jednotlivých servisních zásahů, sleduje veškeré aktivity, zlepšuje sdílení informací uvnitř firmy a je propojeno s emailovým serverem i s telefonní ústřednou.

"Nyní je Intuo ve fázi zralosti a plní původní vizi, která značně překonávala tehdejší rozsah CRM systémů - zavedli jsme pojem business-management-system a tím jsme chtěli naznačit, že se s Intuem dají řídit jakékoliv procesy", uvádí Martin Kanyza, CEO v Digital Resources.

Alexej Bátor, obchodní ředitel Digital Resources to rozvádí: "Intuo dnes skvěle pomáhá servisně orientovaným firmám - například v branžích zemědělské, lesnické a komunální techniky, v oblasti zdravotnické techniky, telekomunikacích, charitativních organizacích a personálních agenturách a v servisně orientovaných společnostech. Dále máme řešení pro obchodní firmy a řízení obchodních týmů a pro oblast marketingových agentur. Intuo přímo zvyšuje rentabilitu podnikání."

"Samozřejmostí jsou moderní technologie, komunikace s emailovým serverem, spolupráce s Microsoft Outlookem a komunikace se zdroji externích dat. Intuo má integrován nejlepší document management systém na trhu - M-Files. Když k tomu přidáte výbornou cenovou politiku, stává se z něj přirozeně CRMko druhé volby, tedy takové, po kterém se poohlédnou firmy, které si z důvodu diktátu mateřské firmy nemusí vybrat zrovna některé ze zahraničních řešení", doplňuje Jan Sedláček, marketingový ředitel Digital Resources.

Zákazníci na Intuu oceňují výbornou práci s provazováním informací prakticky bez omezení. Mohou volit mezi direktivním propojením s mailserverem (všechny firemní emaily jsou majetkem společnosti), nebo selektivním přístupem (uživatel získá právo některé emaily nesdílet v rámci firmy), případně velmi liberálním přístupem (uživatel dobrovolně vybrané emaily sdílí v rámci Intua).

Integrace s M-Files umožňuje řízení tagování jednotlivých dokumentů přímo Intuem a tak i uživatelé, kteří s CRM systémem nepracují mají výhodu jednodušší práce.

Kalendáře v rámci Intua pak mohou buď zcela nahradit Microsoft Exchange, nebo ho vhodně doplní.

Další články k tématům - CRM - IS - M-Files - server - XRM - Martin Kanyza - Alexej Bátor - Jan Sedláček

Článek Digital Resources a.s. ze dne pondělí 23. dubna 2012

Další články od Digital Resources a.s.

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací