logo Digital Resources a.s.

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Nová infografika Dogital Resources přínáší několik dobrých tipů, jak být při práci z home office produktivní. Dozvíte se, jak má ideálně vypadat vaše pracovní prostředí. A jaký software doporučujeme pro týmovou spolupráci a řízení projektů, správu dokumentů či videokonference?

Téměř 90% zaměstnanců říká, že jsou nejproduktivnější, když pracují sami - bez rozptýlení, jako jsou například hlasité kancelářské prostory. Nastavit si vhodné prostředí pro práci však není tak snadné.

Jak zůstat produktivní při práci z domova:

Současně musíte mít přístup ke všem důležitým informacím potřebným k provedení práce, být schopni připojit se ke schůzkám, spolupracovat s kolegy apod., a to vše při zajištění bezpečnosti firemních dokumentů a informací.

Vhodný software pro práci z domova:

M-Files - velký pomocník nejen pro správu firemních dokumentů

M-Files je jedinou inteligentní platformou pro správu informací, která organizuje dokumenty a informace na základě toho, čím jsou, nikoli podle toho, kde jsou uloženy. Můžete se dokonce napojit na stávající síťové složky a systémy, automaticky je kategorizovat a obohatit vestavěnou umělou inteligencí.

Aktuální verze M-Files přináší nové funkce a vylepšení - mezi nejvýznamnější změny patří například Intelligent Metadata Layer či nové uživatelské prostředí.

DMS-IN.CLOUD

DMS-IN.CLOUD je moderní DMS (Document Management System) systém správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí firemní IT infrastruktury. Toto řešení je vhodné především pro menší a středně velké firmy. Je to služba pro využití M-Files v cloudu.

Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury.

DMS-IN.CLOUD - základní balíček služeb zahrnuje:

Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.

Článek Digital Resources a.s. ze dne úterý 12. května 2020

Další články od Digital Resources a.s.

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací