Mobilní Servisní Technik (MST) je moderní aplikace, která nabízí efektivní nástroje pro řízení a plánování servisu ve společnosti. Základem je propojení se systémem Intuo - Company Intelligence, který řeší oblast BPM (Business Process Management) a CRM (Customer Relationship Management).
Hlavní výhody aplikace Mobilní Servisní Technik:
Doporučený HW - tablet s operačním systémem Android, doporučujeme Samsung Galaxy Tab Active 2.
Jak funguje snadné plánování a řízení servisu
Oddělení dispečinku ve firmě obdrží servisní požadavek, který dále deleguje na vedoucí jednotlivých sekcí servisu. Ti následně pomocí Intuo - Company Intelligence přidělují příslušné servisní požadavky svým servisním technikům dle možností. Plánování je tak velice snadné.
Každý servisní technik má svůj vlastní uživatelský účet do MST aplikace, pod kterým si může zobrazit veškeré servisní požadavky, které mu byly přiřazeny.
Při prvním přihlášení do aplikace nebo při synchronizaci dat je vyžadováno připojení k internetu. V ostatních případech lze pracovat v režimu off-line.
V přehledu servisních požadavků servisní technik nalezne aktuálně přidělené servisní zásahy, seřazené dle priority.
Uživatel si může zobrazit detail jakéhokoliv servisního požadavku, kde jsou veškeré potřebné informace, jako je lokalita, kontaktní osoba, detaily servisního zásahu apod.
Záznam servisního zásahu
Jakmile technik provádí servisní zásah vytváří ve vazbě na daný servisní požadavek tzv. nový servisní list, kam vkládá veškeré potřebné údaje. Aplikace MST zároveň po zahájení servisu spouští na pozadí časový counter, který zaznamenává dobu strávenou řešením servisu.
K servisnímu listu lze rovněž navázat aktivní dostupná zařízení dle lokality nebo ostatní přítomné servisní techniky.
Po vykonání servisu uživatel vyplňuje záznam o provedené činnosti a použitém materiálu k opravě. Dále technik označuje jednotlivé části pravidelného servisu, které provedl. Současně je k servisnímu listu možné přidat i fotografie, které se zásahem souvisí.
V aplikaci Mobilní Servisní Technik je také možné zaznamenávat náklady související se zakázkou. Časový counter pomáhá určit čas strávený realizací opravy. Dále lze evidovat počet případných hodin odpracovaných o víkendu a související náklady.
Část servisního listu vyplňuje zákazník - hodnocení servisního zásahu a případné poznámky. Po zpracování servisního listu je zákazníkovi předložena rekapitulace provedené práce a nákladů, kterou následně potvrdí - podepíše přímo na tabletu. Podpis servisního technika je doplňován automaticky z aplikace.
Při následném připojení on-line dojde ke synchronizaci dat a zaslání informací do systému Intuo - Company Intelligence.
Aplikace Mobilní Servisní Technik má rovněž část administrace, tedy prostředí pro administrátory řešení.
O Intuo - Company Intelligence
Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.
Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.
Komplexně řeší oblasti pro obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.
Článek Digital Resources a.s. ze dne 7. května 2020 - čtvrtek
Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář
Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář
Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika
S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika
Efektivní plánování a řízení servisu - infografika
Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář
Automatizace firemních procesů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Jak na informační chaos - webinář
Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal
Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář
Řízení a plánování servisu - webinář
Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář
Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie
Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů
Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář
Digitální back office s M-Files
Automatizace a digitalizace HR - webinář
Intuo - systém pro efektivní práci z home office
Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie
M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu
Jak na školení zaměstnanců - webinář
Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu
Jak zlepšit firemní procesy - webinář
Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange
Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů
Řízená správa dokumentů - webinář
Jak na efektivní správu firemního obsahu
Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací
QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources
Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář
Jak na efektivní práci z domácího prostředí
Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci
Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář
Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files
Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů
Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files
Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací
Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů
Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář
Zaveďte správu firemní agendy do cloudu
Spolupráce Digital Resources s Evolink
Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů
DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě