Pracují členové Vašeho týmu z domova v rámci home office? Řídíte geograficky rozptýlený tým? Rádi byste měli informace o dění ve firmě vždy po ruce, ať už pracujete odkudkoliv?
CRM Intuo pro home office poskytuje skvělé nástroje pro snadnou a bezpečnou spolupráci z jakéhokoliv prostředí. Manažerům nabízí dokonalý přehled o dění v jednotlivých týmech a odděleních i napříč celou společností. Všichni uživatelé mají k dispozici klíčové informace dle oprávnění.
Poskytuje nástroje pro zefektivnění veškerých procesů, zdokonalení a zrychlení komunikace se zákazníky i dodavateli, nástroje pro řízení projektů, týmů i jednotlivců uvnitř společnosti. Dokonalý systém vykazování služeb zrychluje a zpřesňuje fakturaci.
Webinář je pro registrované zdarma a koná se ve středu 3. 6. 2020 v době od 10:00 do 10:20 hod.
Předvedeme Vám živou ukázku řešení Intuo pro home office.
Neváhejte a registrujte se!
O Intuo - Company Intelligence
Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.
Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.
Komplexně řeší oblasti pro obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.
Článek Digital Resources a.s. ze dne 13. května 2020 - středa
Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář
Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář
Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika
S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika
Efektivní plánování a řízení servisu - infografika
Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář
Automatizace firemních procesů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Jak na informační chaos - webinář
Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal
Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář
Řízení a plánování servisu - webinář
Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář
Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie
Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů
Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář
Digitální back office s M-Files
Automatizace a digitalizace HR - webinář
Intuo - systém pro efektivní práci z home office
Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie
M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu
Jak na školení zaměstnanců - webinář
Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu
Jak zlepšit firemní procesy - webinář
Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange
Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů
Řízená správa dokumentů - webinář
Jak na efektivní správu firemního obsahu
Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací
QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources
Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář
Jak na efektivní práci z domácího prostředí
Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci
Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář
Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files
Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů
Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files
Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací
Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů
Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář
Zaveďte správu firemní agendy do cloudu
Spolupráce Digital Resources s Evolink
Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů
DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě