Společnost Deloitte Central Europe se rozhodla nahradit svůj DMS (Document Management System) novým a lepším řešení, které bude splňovat jejich narůstající požadavky v této oblasti.
Klíčové požadavky na nový systém:
Document Management systému M-Files
Základním prostředím pro M-Files DMS je průzkumník Windows. Uživatelé tak mohou nové řešení ihned používat bez překážek a velmi rychle se orientují v novém systému. Podporuje práci s jakýmkoliv běžným typem souboru (Office, PDF, CAD aj.) a umožňuje integraci s ERP a CRM systémy.
DMS M-Files automaticky verzuje dokumenty, přístup je řízen přístupovými právy a obsah je značen vhodnou sadou třídících kritérií, která se přizpůsobí každé společnosti. Vy určujete, co je povinné a co je nepovinné.
Nasazení systému je extrémně rychlé a celé řešení se přizpůsobí rychle individuálním požadavkům, navíc disponuje příjemnou administrací, která usnadňuje změny a další nastavení v budoucnosti.
Automatizace v rámci systému M-Files usnadňuje bezpapírový oběh dokumentů a jejich schvalování.
Klíčové vlastnosti M-Files:
Článek Digital Resources a.s. ze dne 3. července 2019 - středa
Automatizace firemních procesů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Jak na informační chaos - webinář
Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal
Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář
Řízení a plánování servisu - webinář
Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář
Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie
Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů
Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář
Digitální back office s M-Files
Automatizace a digitalizace HR - webinář
Intuo - systém pro efektivní práci z home office
Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie
M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu
Jak na školení zaměstnanců - webinář
Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu
Jak zlepšit firemní procesy - webinář
Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange
Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů
Řízená správa dokumentů - webinář
Jak na efektivní správu firemního obsahu
Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací
QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources
Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář
Jak na efektivní práci z domácího prostředí
Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci
Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář
Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files
Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů
Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files
Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací
Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů
Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář
Zaveďte správu firemní agendy do cloudu
Spolupráce Digital Resources s Evolink
Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů
DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě
Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud
Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě
Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources
Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme
Jak na informační chaos ve správě firemních dokumentů
Flexibilní workflow s M-Files ve společnosti Deloitte