logo Sdružení pro internetovou reklamu

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Na posledním zasedání Výkonné rady SPIR její členové zvolili nového předsedu Jána Simkaniče ze společnosti Internet Info.

Důvodem je avízovaný odchod dosavadního statutára Tomáše Búřila, který k 31.8. 2009 končí svoje pracovní působení ve společnosti Seznam.cz. Místo něj byl kooptován do Výkonné rady Michal Heisig, nový obchodní ředitel této firmy.

Členové Výkonné rady SPIR ustanovili i samoregulační komisi, která bude řešit eventuální prohřešky proti etice v rámci videoobsahu a reklamního sdělení na internetu. Její vznik potvrdili členové červnové valné hromady SPIR a je logickým krokem vyplývajícím z textu připraveného návrhu zákona o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání. Na jeho znění pracovali členové SPIR společně s předkladateli návrhu zákona - Ministerstvem kultury a finální znění je výsledkem konstruktivní dohody zúčastněných stran.

Na základě nominací byli zvoleni do komise samoregulátora tito členové - JUDr.Mária Čuhelová, Seznam.cz, Tomáš Jelínek, Mediatel, Kateřina Hrubešová, SPIR, JUDr.Vladan Rámiš, MAFRA a JUDr.Alexandra Wünschová Pujmanová, CET 21. Členové vytvoří veškeré dokumenty potřebné k fungování samoregulační komise a zkoordinují svoji práci s budoucím regulátorem – Radou pro rozhlasové a televizní vysílání.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 57 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC a poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás.

Další články k tématům - internetové - reklamy - sdružení - SPIR - Ján Simkanič - Tomáš Búřil

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne pátek 14. srpna 2009

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Online průvodce GDPR

Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí

Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu

Zdraží zákon o hazardu český internet?

Kritika státu za přístup k digitální ekonomice

Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!

Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP

Český internet podle Ministerstva financí

SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ

Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč

comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015

Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni

Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah

Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu

Tendr na měření českého internetu

Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo

SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu

Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média

SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla

Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě

Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun

RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu

Multimediální trendy na internetu sílí

Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok

Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku