logo Sdružení pro internetovou reklamu

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Výkonná rada SPIR rozhodla o udělení slev věrným odběratelům NetMonitoru. Ti tak ušetří v řádu tisíců resp. desetitisíců korun měsíčně za odběr dat návštěvnosti internetu v posledním čtvrtletí letošního roku.

"Je to vstřícný krok směrem k našim odběratelům a k celému trhu. SPIR je nezisková organizace, jejímž úkolem je trh kultivovat a pomáhat všem svým členům v podnikání. Toto je jedna z forem naší pomoci. Doufáme, že to naši odběratelé ocení", říká předseda Výkonné rady SPIR Ján Simkanič.

Sleva je opravdu nezanedbatelná - každý odběratel zapojený do projektu NetMonitor nejpozději do 31.12. 2008 má nárok na 80 % slevu z plateb za měsíce září, říjen a listopad. Zároveň nesmí mít žádné nevyrovnané pohledávky vůči SPIR resp. je musí uhradit do 30.9. 2009. Slevy se týkají drtivé části zapojených médií a odběratelů dat NetMonitoru.

"Tímto způsobem chceme poděkovat všem za věrnost v letošním roce, který není jednoduchý," komentuje krok výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. Do projektu se zapojuje čím dál víc médií a v příštím měsíci jich bude rovných 500. Na počátku projektu, v roce 2005, jsme měřili návštěvnost necelým sedmi desítkám internetových médií. Dnes je jich 493 a v průměru každý měsíc přibývá dalších 10. Na následujícím grafu je vidět vývoj počtu měřených médií v NetMonitoru.

Další články k tématům - NetMonitor - slevy - SPIR - Ján Simkanič

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne středa 16. září 2009

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Online průvodce GDPR

Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí

Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu

Zdraží zákon o hazardu český internet?

Kritika státu za přístup k digitální ekonomice

Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!

Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP

Český internet podle Ministerstva financí

SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ

Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč

comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015

Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni

Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah

Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu

Tendr na měření českého internetu

Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo

SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu

Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média

SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla

Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě

Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun

RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu

Multimediální trendy na internetu sílí

Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok

Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku