logo Sdružení pro internetovou reklamu

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Poslední zasedání valné hromady členů Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) potvrdilo probíhající proces samoregulace internetu a přijalo institut samoregulátora ve svých stanovách.

Jako jeden ze stěžejních úkolů si SPIR stanovil kultivaci trhu v oblasti obsahu. Dokladem vážného záměru SPIR je i přijetí aktualizovaných dokumentů Etického kodexu měření NetMonitoru a Etického kodexu internetové reklamy.

"Jsme přesvědčeni, že samoregulace je nejlepším způsobem kontroly videoobsahu na internetu. Tento způsob již několik měsíců navrhujeme předkladateli návrhu zákona o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doufáme, že se nám jej podaří prosadit", komentuje proces tvorby návrhu zákona nově zvolený předseda Výkonné rady SPIR Tomáš Búřil. Členové SPIR jednomyslně návrhy předložených etických kodexů schválili a akceptují je. Ostatně proces samoregulace v oblasti reklamních sdělení uvnitř SPIR již několik let funguje. "SPIR řeší jak přímé stížnosti uživatelů internetu, tak vyřizuje požadavky z Rady pro reklamu a zatím nedošlo k žádnému konfliktu. Naši členové si nutnost sebekontroly uvědomují," dodává Tomáš Búřil.

Valná hromada zvolila i nové představitele Výkonné rady SPIR.

Za sekci zadavatelů :

Za sekci médií :

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 56 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC a poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás.

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne středa 8. července 2009

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Online průvodce GDPR

Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí

Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu

Zdraží zákon o hazardu český internet?

Kritika státu za přístup k digitální ekonomice

Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!

Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP

Český internet podle Ministerstva financí

SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ

Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč

comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015

Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni

Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah

Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu

Tendr na měření českého internetu

Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo

SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu

Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média

SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla

Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě

Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun

RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu

Multimediální trendy na internetu sílí

Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok

Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku