logo Sdružení pro internetovou reklamu

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Sdružení pro internetovou reklamu se rozhodlo podpořit svou blížící se konferenci IAC 2009 - Internet jako nástroj k překonání krize, netradiční kampaní postavenou na osobnostech internetového mediálního trhu.

Internet je médium s mimořádným marketingovým potenciálem a zástupci internetového trhu se za něj dokážou osobně postavit, navíc s nadhledem a nadsázkou. Takové je hlavní poselství kampaně "Volíme internet", kterou připravilo Sdružení pro internetovou reklamu v souvislosti s vrcholícími přípravami své konference Internet Advertising Conference 2009.

"Vizuály kampaně mají připomínat volební plakáty s parafrázemi volebních hesel a s fotografiemi vybraných internetových osobností. Doufáme, že na rozdíl od skutečné volební kampaně tímto způsobem zaujmeme a také pobavíme," komentuje Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR.

Tomáš Řehák, místopředseda VR SPIR, k tomu dodává : "Na straně internetu stojí jednoznačné argumenty, proč se na jeho využití zaměřit více než kdy jindy. Chtěli jsme k nim přitáhnout pozornost z trochu jiné strany a doufáme, že se nám díky tomu podaří vzbudit patřičnou diskusi." Slogany doplňuje poznámka, že Sdružení pro internetovou reklamu věnuje výtežek z této reklamy Nadaci na záchranu tištených titulů.

Kampaň je nasazena v hlavních oborových týdenících Strategie a Marketing & Média, v týdeníku Profit a na internetových serverech Lupa.cz, Reflex.cz atd. Zásadní způsobem také bude prezentovaná přímo v prostorách konference.

Další články k tématům - Digital - internet - kampaně - konference - reklamu - spir - Ján Simkanič - Tomáš Řehák

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne úterý 31. března 2009

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Online průvodce GDPR

Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí

Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu

Zdraží zákon o hazardu český internet?

Kritika státu za přístup k digitální ekonomice

Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!

Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP

Český internet podle Ministerstva financí

SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ

Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč

comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015

Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni

Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah

Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu

Tendr na měření českého internetu

Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo

SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu

Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média

SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla

Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě

Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun

RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu

Multimediální trendy na internetu sílí

Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok

Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku