logo Sdružení pro internetovou reklamu

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

Na základě dohody mezi SPIR a realizátorem projektu měření návštěvnosti NetMonitor společností Mediaresearch budou data za březen a duben publikována v první polovině června.

Data za následující měsíc, za květen, budou zveřejněna v řádném termínu tj. 25.6.2009, všechna původní metodikou. Zároveň se SPIR rozhodl kompenzovat zdržení publikace dat všem svým odběratelům v podobě slevy za březnová 50 a za dubnová 25 procenty.

Během přechodu na novou metodiku, v průběhu měsíce března a dubna, se objevily komplikace vyplývající z nové koncepce sběru a přípravy dat. První, zejména logistického charakteru, se týká měření sekcí médií pomocí nově užívaných tzv. URL masek, které zajišťují jejich správnou definici. V průběhu produkce dat jsme zjistili, že nebyly všechny URL masky nadefinovány správně, a tím by způsobily diskontinuitu v datové řadě. V současné době je již ve spolupráci s měřenými médii tato otázka téměř vyřešena. Druhá se týká způsobu měření uvítací stránky aICQ, která se v tomto režimu měření nedostala do finální datové sady vůbec.

Základním požadavkem SPIR, vzneseným na realizátora, je datová kontinuita a jeden datový šev v průběhu přechodu na novou metodiku. Dle rozhodnutí metodologické komise SPIR odpovídá uvítací stránka aICQ definici média a z tohoto titulu má figurovat v datové sadě. Vzhledem k tomu, že zatím není vyřešen způsob měření právě tohoto média, dočasně budou data NetMonitoru publikována původní metodikou. Za způsobené problémy se všem našim odběratelům omlouváme a věříme, že naši snahu o publikaci co nejkvalitnějších dat pochopí.

Další články k tématům - měření - NetMonitor - SPIR

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne pondělí 1. června 2009

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Online průvodce GDPR

Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí

Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu

Zdraží zákon o hazardu český internet?

Kritika státu za přístup k digitální ekonomice

Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!

Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP

Český internet podle Ministerstva financí

SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ

Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč

comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015

Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni

Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah

Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu

Tendr na měření českého internetu

Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo

SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu

Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média

SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla

Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě

Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun

RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu

Multimediální trendy na internetu sílí

Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok

Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku