logo Sdružení pro internetovou reklamu

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Agentura Proximity Prague, součást celosvětové sítě Proximity Worldwide, se nově stala členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Rozšířila tak řady profesního sdružení, které má v současné době více než 40 členů z oblasti internetových médií a zadavatelů internetové reklamy. Proximity Prague byla přijata za člena na posledním jednání výkonné rady, které se uskutečnilo 9. září 2008. Agentura tak potvrzuje svůj vývoj k poskytovateli integrovaných marketingových řešení s důrazem na digitální marketingovou komunikaci, která je v současné době nejvíce rostoucí oblastí.

Vstup do SPIRu následuje vedle ostatních iniciativ, jako je vzdělávání klíčových pracovníků agentury na poli digitálních médií a komunikace, výměna talentů napříč sítí nebo zapojení do studie "Sex, Lies and Reality" zkoumající fenomén Web 2.0. "Očekáváme, že z členství ve sdružení budou profitovat především naši klienti," říká Martin Lochmann, výkonný ředitel Proximity Prague. S rostoucím know-how plynoucím ze společných diskusí a sdílených výzkumů bude totiž agentura schopna uspokojovat rostoucí požadavky svých zákazníků, pokud jde o tvorbu online nebo integrovaných strategií a kampaní. Zároveň se Proximity Prague spolu s ostatními členy zapojí do projektů majících za cíl další rozvoj českého internetu.

Článek Sdružení pro internetovou reklamu ze dne pondělí 15. září 2008

Další články od Sdružení pro internetovou reklamu

Google ukončuje podporu cookies třetích stran v prohlížeči Chrome

Online průvodce GDPR

Vojenské zpravodajství připravuje velký zásah do soukromí internetových sítí

Náměstek ministra financí Ondřej Závodský lže o cenzuře internetu

Zdraží zákon o hazardu český internet?

Kritika státu za přístup k digitální ekonomice

Blokovat weby budeme - rozhodují vyvolení!

Žádost o vystoupení na půdě Rozpočtového výboru PSP

Český internet podle Ministerstva financí

SPIR a NIX.CZ navrhují volbu Jiřího Peterky do Rady ČTÚ

Internetová inzerce v roce 2013 přesáhla 13 miliard Kč

comScore: nový dodavatel NetMonitoru pro období 2012-2015

Český internet pomáhá: charitativní internetová sbírka Konta BARIÉRY a Člověk v tísni

Výzkum projektu NetMonitor: čeští uživatelé internetu jsou ochotni platit za vybraný obsah

Video, sport a cestování: TOP témata hledání na internetu

Tendr na měření českého internetu

Výkonná rada SPIR zvolila nové předsednictvo

SPIR publikuje první data o sledovanosti videa na internetu

Zvyky českých uživatelů na internetu versus klasická média

SPIR reaguje na vývoj internetového trhu a mění svá pravidla

Internet Advertising Conference 2010, konference o internetové reklamě

Zadavatelé investovali loni do internetové reklamy 6,4 mld. korun

RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu

Multimediální trendy na internetu sílí

Uživatelé tráví na internetu 10 hodin týdně

SPIR dává slevy odběratelům NetMonitoru

Ján Simkanič, novým předsedou SPIR

Valná hromada SPIR potvrdila institut samoregulátora

Chybějící data NetMonitoru budou v polovině června se slevou

SPIR propaguje svou konferenci netradiční kampaní Volíme internet

Internetová reklama hlásí 5 mld. korun za loňský rok

Hlavním zdrojem zpravodajství je TV a internet

Agentura Proximity Prague členem Sdružení pro internetovou reklamu

Trendy používání Internetu v Dánsku, Polsku, České Republice a Maďarsku