logo Digital Resources a.s.

Automatizace firemních procesů - webinář

Potřebujete automatizovat a lépe řídit činnost firmy? Pokud nevíte jak na to - registrujte se na webinář, na kterém představíme možnosti DMS-IN.CLOUD - systém v cloudu, který tuto oblast komplexně a jednoduše řeší. Akce se koná ve středu 10. 2. 2021 od 10:00 do 10:20 hod.

Automatizace patří mezi klíčová témata moderní doby, ale velká část společností bohužel stále nemá svoje podnikové procesy zautomatizované. 65% firem přiznává, že má stále potíže s procesy, jako je například schvalování dokumentů. Zároveň 10 - 20% pracovního času zaměstnanci tráví rutinními, opakujícími se úkoly.

Více než 50% společností vnímá automatizaci firemních procesů jako klíčovou v rámci jejich procesu digitální transformace.

V rámci webináře se zaměříme na téma automatizace procesů ve firmě, a to ihned a bez starostí.

Ukážeme, jak automatizace usnadní práci a eliminuje rizika, jako jsou opomenuté termíny, lidské chyby či duplicity a poradíme, jak lze dokumenty a informace snadno spravovat, bezpečně sdílet a snadno na nich spolupracovat. Jak nezapomenout na žádný úkol a mít vše pod kontrolou.

Představíme také DMS-IN.CLOUD, dostupné řešení, které ve firmě zajistí inteligentní správu obsahu a automatizaci procesů prakticky bezprostředně ihned po zakoupení licence.

Bez nutnosti vynaložení dalších nákladů, například na zaměstnance IT oddělení, servery, vlastní infrastrukturu, apod.

Automatizace firemních procesů - webinář:

DMS-IN.CLOUD je centralizovaná platforma v cloudu, která je postavena na M-Files - DMS (Document Management System) systému pro správu, sdílení, verzování a třídění dokumentů i automatizaci procesů - workflow schvalování.

Řešení DMS-IN.CLOUD bylo slavnostně představeno ve dnech 22. - 23. 10. 2019 v prostorách unikátního datového centra Lužice ve spolupráci se společností DataSpring.

Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 20. ledna 2021

Další články od Digital Resources a.s.

Jak efektivně řídit obchodní aktivity firmy - webinář

Jak na efektivní týmovou komunikaci a správu obsahu

Jak řešit výzvy v oblasti Knowledge Work pomocí platformy pro automatizaci

Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo - webinář

Prestižní ocenění pro Digital Resources za výjimečné nasazení a špičkovou úroveň péče o zákazníky M-Files

Řízení a plánování servisu - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a firemních procesů - ICT snídaně

Intuo - Company Intelligence - flexibilní systém pro vykazování služeb a tvorbu podkladů k fakturaci

Efektivní procesování faktur - ICT snídaně

Knowledge Work Automation - webinář

Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář

Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo

CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky

Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files

Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář

Umělá inteligence Aino v systému M-Files

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně

Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář

Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů

AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika

M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář

Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024

Efektivní procesování faktur - webinář

Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář