Nemůžete najít, co potřebujete, nebo nevíte, která verze dokumentu je ta správná? Ztrácíte se ve vesmíru dokumentů? Najděte si to své ideální řešení správy dokumentů ve firmě!
Díky novému řešení DMS-IN.CLOUD může mít profesionální řešení v oblasti správy dokumentů a informací úplně každý! I menší firmy dosáhnou na kvalitní DMS (Document Management Systém) systém a zároveň se mohou těšit z robustní architektury na straně serverů, díky provozu v kvalitním datovém centru. Starosti o IT infrastrukturu nechte na nás!
82% pracovníků přiznává, že přepínání mezi několika systémy a úložišti při hledání dokumentů má negativní vliv na jejich produktivitu. Ušetřete čas i finance s DMS-IN.CLOUD!
K základnímu balíčku řešení si můžete přidat libovolné prémiové služby, a pomocí konfigurátoru si tak poskládat své ideální řešení na míru.
Stáhněte si zdarma naši infografiku a zjistíte, jaké jsou aktuální výzvy ve firmách v oblasti správy dokumentů a jak je efektivně řešit!
DMS-IN.CLOUD - hlavní výhody:
DMS-IN.CLOUD je komplexní cenově výhodný a škálovatelný DMS systém pro oblast správy firemních dokumentů a informací (ECM / DMS) poskytovaný formou služby.
Je vhodný pro menší a středně velké firmy, které nechtějí mít starosti o HW, dodatečný IT personál, aktualizace lidencí apod.
Článek ze dne 12. července 2022 - úterý
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit
Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10
Správa firemního obsahu - webinář
Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář
Řízená správa dokumentů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně
Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis
Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně
Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář
Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací
Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů
Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Konference ISI 2022 začíná již za týden!
Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022
Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí
Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací
Komplexní ERP v bezpečném cloudu
Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022
Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář
Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů
Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář
Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací
Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files
Efektivní procesování faktur - webinář
DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Řízení vzdálených týmů - webinář
Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář
Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD
Plánování a řízení servisncích činností - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Intuo pro obchod - nové produktové video
Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář
Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM
Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář
Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář
Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář