Informace jsou ve firmách často nesystematicky ukládány na několika různých úložistích - to pak vede k chaosu ve sdílení dokumentů i v agendě firemní elektronické pošty.
A co kdyby vůbec nezáleželo na tom, kde jaká informace leží a v jakém systému je uchována? Co kdyby jste si mohli být jisti, že vždy používáte tu nejaktuálnější verzi souboru? Co kdyby byla správa obsahu a spolupráce mezi zaměstnanci mnohem jednodušší a bezpečnější než dosud?
Potíže se správou informací vám pomůžeme vyřešit snadno a rychle. Máme na to řešení - DMS-IN.CLOUD - centralizovanou platformu v cloudu, která je postavena na M-Files - DMS (Document Management System) systému pro správu, sdílení, verzování a třídění dokumentů i automatizaci procesů - workflow schvalování.
Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury pro menší a středně velké firmy.
Už budete bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent či softwarových licencí i bezpečnost citlivých dat v souladu s GDPR.
Naše řešení poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit jej s celou řadou dalších systémů.
Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.
Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 27. května 2020
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit
Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10
Správa firemního obsahu - webinář
Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář
Řízená správa dokumentů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně
Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis
Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně
Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář
Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací
Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů
Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Konference ISI 2022 začíná již za týden!
Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022
Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí
Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací
Komplexní ERP v bezpečném cloudu
Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022
Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář
Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů
Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář
Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací
Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files
Efektivní procesování faktur - webinář
DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Řízení vzdálených týmů - webinář
Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář