logo Digital Resources a.s.

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

DMS-IN.CLOUD je moderní řešení nejen pro oblast správy informací a dokumentů ve firmě. Stáhněte si zdarma naši novou infografiku a dozvíte se, s čím v současnosti firmy nejvíce zápasí a jak lze tyto problémy snadno, rychle a efektivně s velmi nízkými náklady vyřešit.

Informace jsou ve firmách často nesystematicky ukládány na několika různých úložistích - to pak vede k chaosu ve sdílení dokumentů i v agendě firemní elektronické pošty.

A co kdyby vůbec nezáleželo na tom, kde jaká informace leží a v jakém systému je uchována? Co kdyby jste si mohli být jisti, že vždy používáte tu nejaktuálnější verzi souboru? Co kdyby byla správa obsahu a spolupráce mezi zaměstnanci mnohem jednodušší a bezpečnější než dosud?

Potíže se správou informací vám pomůžeme vyřešit snadno a rychle. Máme na to řešení - DMS-IN.CLOUD - centralizovanou platformu v cloudu, která je postavena na M-Files - DMS (Document Management System) systému pro správu, sdílení, verzování a třídění dokumentů i automatizaci procesů - workflow schvalování.

Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury pro menší a středně velké firmy.

Už budete bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent či softwarových licencí i bezpečnost citlivých dat v souladu s GDPR.

Naše řešení poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit jej s celou řadou dalších systémů.

Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.

Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 27. května 2020

Další články od Digital Resources a.s.

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů

Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Konference ISI 2022 začíná již za týden!

Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022

Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí

Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací

Komplexní ERP v bezpečném cloudu

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files

Efektivní procesování faktur - webinář

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Řízení vzdálených týmů - webinář

Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD