Díky ERP-IN.CLOUD není nutné pořizovat si vlastní IT infrastrukturu. Veškeré starosti o servery, hardware, software či zálohování nechte na nás! Můžete plně využívat všech výhod cloudového nasazení a soustředit se primárně na svůj byznys. Současně odpadají dodatečné náklady na IT personál - např. správce serveru, a na IT infrastrukturu. Nemusíte vynakládat žádné další výdaje na nákup jiného hardware než jen za uživatelské stanice. Další finance uspoříte samotnou automatizací firemních procesů pomocí ERP-IN.CLOUD s jednoduchým ovládáním jak pro samotné uživatelé, tak i administrátory.
Klíčovým přínosem řešení ERP-IN.CLOUD je možnost integrace s dalšími podnikovými systémy, jako je např. CRM nebo DMS. Práce napříč celou společností je pak snazší, příjemnější a efektivnější. Ať už jste v prostředí jakéhokoliv systému, vždy si můžete jednoduše zobrazit veškeré klíčové informace, jako jsou kontaktní údaje zákazníka a s ním související objednávky, projekty, dokumenty a další.
ERP-IN.CLOUD obsahuje licenci českého ERP systému, jehož velkou výhodou je původ v prostředí Internetu - jedná se o tzv. tenkého klienta. Školení a adaptace uživatelů je velice rychlá a jednoduchá, jelikož toto prostředí je zaměstnancům důvěrně známé. Využití tenkého klienta rovněž prřdává na flexibilitě - pracovat muůžete skutečně a kdekoliv.
Vaše data budou samozřejmě v bezpečí, neboť ERP-IN.CLOUD pokrývá oblast IT infrastruktury - v rámci licence budete využívat služeb datového centra Digital Resources s bezpečností na úrovní bankovních systému. Přístup do systému je založen na uživatelských oprávněních, což zaručuje, že s informacemi pracují pouze oprávnění zaměstnanci.
ERP-IN.CLOUD může fungovat jako centrálním úložiště dat, které je uživatelům, kteří mají oprávnění, dostupné kdykoliv a kdekoliv - zajistíte tak, že každý zaměstnanec má vždy k dispozici správné informace v reálném čase a výkon práce je napříč celou organizací jednotný.
ERP-IN.CLOUD dokáže pokrýt veškeré klíčové oblasti byznysu, jako je účetnictví a finance, obchod a logistika, servis a výroba, personalistika a mzdy, řízený sklad nebo CRM (Customer Relationship Management).
Vždy se snažíme maximálne vyhovět požadavkům zákazníka a poskytovat služby na vysoce profesionální úrovni. Náš tým je složen ze špičkových odborníku v oboru.
Nabízíme mnohaleté zkušenosti s implementacemi ERP systému a integracemi s dalšími podnikovými aplikacemi.
Článek ze dne 7. dubna 2022 - čtvrtek
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit
Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10
Správa firemního obsahu - webinář
Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář
Řízená správa dokumentů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně
Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis
Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně
Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář
Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací
Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů
Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Konference ISI 2022 začíná již za týden!
Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022
Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí
Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací
Komplexní ERP v bezpečném cloudu
Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022
Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář
Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů
Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář
Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací
Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files
Efektivní procesování faktur - webinář
DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Řízení vzdálených týmů - webinář
Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář
Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD
Plánování a řízení servisncích činností - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Intuo pro obchod - nové produktové video
Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář
Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM
Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář
Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář
Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář