logo Digital Resources a.s.

Intuo ve společnosti Dagros

Intuo je víc než jen CRM - jde o otevřený systém, který zlepšuje a zjednodušuje všechny klíčové firemní procesy. V Dagrosu tento moderní podnikový software nahrazuje již zastaralé a nevyhovující řešení postavené částečně na ERP ABRA, Excelu a Wordu.

Nasazením systému Intuo společnost Dagros zásadním způsobem zkvalitnila sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky. Zhruba 25 uživatelů má nyní k dispozici kvalitní data, servis lépe plánuje práci servisním technikům, obchodníci mají lepší nástroje pro přípravu nabídky a management má k dispozici velmi přesné informace v reálném čase.

Hlavní cíle projektu nasazení systému Intuo:

"Intuo nám pomohlo dostat pod kontrolu práci obchodních zástupců, a to hlavně jejich schůzky, příležitosti a nabídky. Pod kontrolu jsme dostali i práci servisního oddělení, zlepšila se evidence servisních zásahů a přehled dle jednotlivých zařízení u zákazníků. Implementace z našeho pohledu byla složitější, než jsme čekali, ale nyní si práci bez systému systému Intuo již nedokážeme představit," říká Zdeněk Šilar, ředitel společnosti Dagros, s.r.o.

Intuo je Business Management Software - díky němu můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy ve firmě. Navíc je snadno propojitelný s řadou dalších systémů, jako jsou například ECM / DMS nebo ERP.

Systém Intuo využívá moderní technologie postavené na třívrstvé architektuře. Databázovým základem je Microsoft SQL Server a o přístup k SQL databázi včetně řízení práv se stará Intuo Server.

S uživateli komunikuje Intuo klient. Ten je buď plnohodnotný v prostředí Microsoft .NET Framework nebo tenký prostřednictvím webového rozhraní - prohlížeč, tablet, telefon.

Intuo obsahuje rozhraní a propojení k řadě dalších systémů:

O společnosti Dagros, s.r.o.

Dagros působí v oblasti prodeje a servisu zemědělské a komunální techniky. Veškeré obchodní procesy byly spravovány ve formě dokumentů v Microsoft Excel či Word, což zaměstnancům znemožňovalo hladký průběh firemních procesů a efektivní komunikaci mezi kolegy.

Zároveň byla nedostatečně propojena oblast obchodu s oblastí servisu. Jediným systémem, se kterým společnost Dagros pracovala, byl ekonomický systém ABRA používaný ve fázi realizace projektů a fakturace.

Stávající řešení již nedostačovalo a bylo třeba zásadním způsobem zlepšit tok informací uvnitř firmy.

Další články k tématům - ABRA - CRM - databáze - DMS - ECM - ERP - Excel - Intuo - marketing - obchod - Outlook - Powerpoint - server - servis - SQL - synchronizace - Word - zemědělství - Zdeněk Šilar

Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 1. února 2019

Další články od Digital Resources a.s.

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů