logo

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Servisní firmy se často potýkají s potížemi, jako jsou nízká efektivita práce, nedostatečná koordinace mezi dispečinkem a techniky, problémy s vykazováním práce, roztříštěné informace o zákaznících a neautomatizované firemní procesy.

Z průzkumu společnosti Digital Resources vyplývá, že zaměstnancům v servisně orientovaných organizacích nepomáhá v práci žádné automatizované workflow. Ani servisní technici nemají k dispozici žádnou moderní aplikaci, která by jim pomohla evidovat potřebné informace při realizaci servisního zásahu.

I přesto se ale většina zaměstnanců cítí být spokojena s řešením, které aktuálně používají pro řízení a plánování činnosti servisu.

Další zajímavá zjištění z průzkumu:

A nebylo by skvělé, kdyby zaměstanci servisu dostali do rukou takové nástroje, které jim a dalším lidem z firmy usnadní práci, eliminují rizika lidských chyb a opomenutí a zajišťují, že vše bude provedeno řádně a v termínu?

To vše poskytuje Intuo Servis - informační systém s nástroji pro plánování a řízení servisu ve firmě - od zadání servisního požadavku, přes realizaci servisního zásahu, až po zpětné prohlédnutí servisního listu a vygenerování podkladů pro fakturaci.

Intuo Servis pomáhá pružně reagovat na potřeby zákazníků a zajištuje jednotný výkon práce v rámci společnosti. Zásadním způsobem zefektivňuje firemní procesy a sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky.

Intuo Servis zajistí tyto oblasti:

Informační systém Intuo Servis pomáhá zefektivnit práci ředitelům a jednotlivým pracovníkům, servisním oddělením i servisním firmám jako celku.

Podívejte se, jak např. pomáhá v řízení servisu ve společnosti ČEZ ESCO v Čechách a na Slovensku.

Další články k tématům - automatizace - fakturace - monitoring - plánování - průzkum - servis - workflow - zaměstnanci

Článek ze dne 12. března 2021 - pátek

Další články od Digital Resources a.s.

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

Plánování a řízení servisncích činností - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Intuo pro obchod - nové produktové video

Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář

Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM

Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Document Management bez starostí - webinář

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office