logo

Zaveďte správu firemní agendy do cloudu

Informace jsou ve firmách často velmi chaoticky ukládané v několika různých úložištích, což přináší značné komplikace a rizika zneužití. A co kdyby vůbec nezáleželo na tom, kde jsou firemní dokumenty uloženy a v jakém systému se dále uchovávají - je to vůbec možné? Ano je - seznamte se, je tu DMS-IN.CLOUD!

DMS-IN.CLOUD je moderní DMS (Document Management System) systém správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí firemní IT infrastruktury. Toto řešení je vhodné především pro menší a středně velké firmy.

Poskytuje spolehlivé služby v oblasti dokument managementu v cloudu - tedy pro vás bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent či softwarových licencí i bezpečnost citlivých dat v souladu s GDPR.

Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury.

Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.

DMS-IN.CLOUD - základní balíček služeb zahrnuje:

Běžná cena základního balíčku je 902 Kč / uživatel / měsíc.

Společnost Digital Resources oficiálně spustila DMS-IN.CLOUD teprve před měsícem a již se může pochlubit více než stovkou prvnívh koncových uživatelů.

Zvýhodněné balíčky služeb DMS-IN.CLOUD

Každý třetí nově registrovaný zákazník do konce roku 2019 navíc obdrží set obsahující designový USB flash disk a lahev Merlot Rosé se zajímavě řešením uzávěrem.

DMS systém M-Files

M-Files jsou oceněny jako Vizionář dle společnosti Gartner a Lídr dle společností Forrester a Nucleus. Dominují zejména svým velice příjemným uživatelských prostředím a vysokou funkcionalitou. M-Files používají statisíce uživatelů ve více než 100 zemích světa.

Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (schvalování) a verzování dokumentů.

Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu.

Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.

Článek ze dne 5. prosince 2019 - čtvrtek

Další články od Digital Resources a.s.

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů

Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Konference ISI 2022 začíná již za týden!

Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022

Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí

Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací

Komplexní ERP v bezpečném cloudu

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files

Efektivní procesování faktur - webinář

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Řízení vzdálených týmů - webinář

Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

Plánování a řízení servisncích činností - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Intuo pro obchod - nové produktové video

Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář

Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM

Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Nabídka zaměstnání