Téměř tři čtvrtiny právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací, ale pouze 51% advokátních kanceláří a právních oddělení využívá nějaký systém pro správu případů a řízení právnické praxe.
Využití informačního systému Intuo Legal v této oblasti zásadním způsobem pomáhá - umožňuje např. snadno, rychle a přesně vykazovat služby a připravovat faktury zákazníkům.
Jaké jsou nejčastější výzvy v právnických firmách a jaké jsou klíčové rozdíly mezi lídry trhu a společnostmi, které za nimi zaostávají?
Jak práci v advokátní kanceláři zefektivnit a usnadnit práci svým zaměstnancům?
Intuo Legal využívá například advokátní kancelář Skils - případová studie.
To vše se dozvíte v naší nové infografice!
Intuo Legal
Intulo Legal poskytuje kompletní informace pro přípravu, kontrolu a vyhodnocování činnosti jednotlivých advokátů. Uživatelům nabízí možnost evidovat pracovní úkony a dle záznamů generovat podklady pro fakturaci.
Tento informační systém také poskytuje dynamické kontrolní pohledy - jak pro pracovníky, tak management společnosti.
Pruduktu bylo magazínem BusinessIT uděleno prestižní ocenění Pozoruhodný produkt 2019.
Intuo Legal podporuje tyto procesy:
To vše s možnou návazností na DMS/ECM systém M-Files - moderní řešení elektronické správy firemních dokumentů.
Článek ze dne 25. listopadu 2020 - středa
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit
Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10
Správa firemního obsahu - webinář
Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář
Řízená správa dokumentů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně
Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis
Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně
Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář
Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací
Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů
Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Konference ISI 2022 začíná již za týden!
Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022
Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí
Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací
Komplexní ERP v bezpečném cloudu
Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022
Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář
Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů
Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář
Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací
Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files
Efektivní procesování faktur - webinář
DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Řízení vzdálených týmů - webinář
Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář
Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD
Plánování a řízení servisncích činností - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Intuo pro obchod - nové produktové video
Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář
Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM
Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář
Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář
Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář