logo Digital Resources a.s.

Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů

Webinář Digital Resources se uskuteční v úterý 10. 12. 2019 od 10:00 hod. - mimo jiné účastníkům poradí, jak zefektivnit procesy a řízení firmy, zajistit plnění úkolů v termínu a spravovat citlivé informace tak, aby byly přístupné jen oprávněným uživatelům.

Automatizované workflow s DMS (Document Management System) systémem M-Files výrazně usnadňují běžné firemní procesy, zvyšují produktivitu, snižují rizika - např. lidských chyb, opomenutí určitých termínů a zajišťují, že jste v souladu se všemi legislativními požadavky, včetně GDPR.

Na webináři představíme konkrétní nástroje pro inteligentní správu dokumentů a informací - finský systém M-Files, který se opět stal Vizionářem dle společnosti Gartner a Lídrem dle společností Forrester a Nucleus.

V rámci webináře se zaměříme na automatizaci firemních procesů - např. schvalování, fakturace a tvorbu efektivních workflow ve firmě - práce s M-Files je snadná, rychlá a efektivní.

O DMS systému M-Files

Základním prostředím pro M-Files DMS je průzkumník Windows. Uživatelé tak mohou nové řešení ihned používat bez překážek a velmi rychle se orientují v novém systému. Podporuje práci s jakýmkoliv běžným typem souboru (Office, PDF, CAD aj.) a umožňuje integraci s ERP a CRM systémy.

DMS M-Files automaticky verzuje dokumenty, přístup je řízen přístupovými právy a obsah je značen vhodnou sadou třídících kritérií, která se přizpůsobí každé společnosti. Vy určujete, co je povinné a co je nepovinné.

Nasazení systému je extrémně rychlé a celé řešení se přizpůsobí rychle individuálním požadavkům, navíc disponuje příjemnou administrací, která usnadňuje změny a další nastavení v budoucnosti.

Nová verze M-Files přináší nové funkce a vylepšení - mezi nejvýznamnější změny patří například Intelligent Metadata Layer či nové uživatelské prostředí.

Provázanost s prostředím Microsoft Windows a Microsoft Outlook usnadňuje užívání i méně zdatným uživatelům a zrychluje vlastní nasazení.

Automatizace v rámci systému M-Files usnadňuje bezpapírový oběh dokumentů a jejich schvalování.

Klíčové vlastnosti M-Files:

Další články k tématům - automatizace - CAD - CRM - DMS - dokumenty - ERP - fakturace - GDPR - legislativa - Office - Outlook - PDF - schvalování - verzování - webinář - workflow

Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 27. listopadu 2019

Další články od Digital Resources a.s.

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací