HR oddělení pracuje s velkým množstvím informací, které jsou často vysoce důvěrné. A víte, kolik času tráví odborníci v oblasti lidských zdrojů s jejich správou a hledáním, místo toho, aby se soustředili na řízení procesu náboru a školení zaměstnanců?
Nástroje jako Teamio sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?
Většina HR manažerů pracuje s natolik komplexními a regulovanými typy dokumentů a dat, a tak si ani nedokáže představit možnost rychlého a efektivního přechodu na bezpapírovou agendu.
Z aktuálního průzkumu Digital Resources mezi HR manažery vyplývá, že 71% respondentů aktuálně nepomáhá žádné automatické workflow.
M-Files - vhodný nástroj pro HR manažery
M-Files pomáhají být produktivnější, efektivnější a v souladu se všemi standardy. Přitom odstraňují informační chaos a poskytují rychlý a snadný přístup ke správnému obsahu z jakéhokoli zařízení, vždy pouze oprávněným osobám.
M-Files řešení pro správu podnikových informací (EIM) zlepšuje a zjednodušuje způsob, jakým HR oddělení spolu s dalšími jednotkami společnosti spravují dokumenty a informace při řízení firemních procesů.
Díky flexibilitě systému M-Files se redukují nároky na IT oddělení, protože je správa jednoduchá a změny snadné.
Tisíce organizací po celém světě používají M-Files jako jednotnou platformu pro správu svého obsahu.
M-Files jsou k dispozici také jako služba v cloudu - DMS-IN.CLOUD.
Jak zlepšit práci HR oddělení:
Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 3. června 2020
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit