logo Digital Resources a.s.

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Naprostá většina respondentů z řad manažerů v průzkumu oblasti řízení vzdálených týmů a hybridní spolupráce je sice spokojena s řešením, které používají, ale pouze u 35% společností podporuje týmové procesy nějaké automatické workflow.

Potřeba efektivní spolupráce z jakéhokoliv prostředí dostala v dnešní době úplně nový rozměr, ať už jste v kanceláři, na home office nebo pracovní cestě. Víte, jak co nejlépe zajistit, aby vaše firma nestrádala? Aby každý zaměstnanec mohl snadno a bez potíží provádět svou práci a zároveň efektivně spolupracovat s kolegy, ať už jsou členové týmu kdekoliv?

V polovině společností mají manažeři k dispozici nástroje, která jim umožní mít vždy přehled o dění ve firmě v reálném čase. Jsou ale dostatečné a opravdu máte přehled o všem, co se v týmu děje, a jistotu, že členové nezapomenou na nějaký z důležitých úkolů?

65% týmům nepomáhají žádná automatická workflow. Přitom jsou to právě workflow, která zajišťují, že všechny týmové procesy jdou hladce a úkoly jsou plněny řádně a včas.

Automatizované procesy mohou doplňovat e-mailová upozornění, která zajišťují, že nedojde k opomenutí úkolů a že všechny termíny budou dodrženy.

Ředitelé a manažeři pak mohou dostávat informace v reálném čase a získávat dokonalý přehled o aktivitách napříč celou společností.

Intuo - Company Intelligence

CRM systém Intuo - Company Intelligence od Digital Resources nabízí skvělé nástroje pro efektivní práci z jakéhokoliv prostředí, podporuje snadnou a efektivní spolupráci ve společnosti a sdílení zásadních informací bezpečnou cestou.

Intuo pro home office získalo v soutěži magazínu Business IT ocenění Pozoruhodný produkt 2020 - cílem soutěže je upozornit na IT produkty, které nabízejí zajímavé funkční vlastnosti, pozoruhodnou odlišnost od konkurence nebo velmi dobrý poměr cena/výkon.

Součástí CRM systému Intuo - Company Intelligence je také aplikace pro řízení a plánování servisu - Mobilní Servisní Technik (MST), která zvyšuje efektivitu servisních zásahů a lze ji snadno implementovat i obsluhovat.

Intuo umožňuje svým uživatelům mít potřebné informace vždy po ruce, a to v tzv. 360 stupňovém pohledu, lze jej také napojit na vaše stávající systémy, jako jsou např. ERP nebo DMS.

Intuo - Company Intelligence spolehlivě zajistí:

Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 25. března 2022

Další články od Digital Resources a.s.

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář

Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024

Efektivní procesování faktur - webinář

Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně