Nová kampaň odpovídá závazku HTC vytvářet zařízení přizpůsobená lidem, jejich potřebám a způsobům jak pracují a žijí.
"Quietly brilliant znamená tvořit skvělé věci s pokorou a vírou v to, že ty nejlepší věci v životě může člověk pouze prožít a nikoli vysvětlit," říká John Wang, chief marketing officer, HTC Corporation. "Kampaň YOU je ideálním ztělesněním myšlenky quietly brilliant, jež je duší HTC jako společnosti, inovátora a partnera."
Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům - ve zkratce - vše je jen o vás, nikoli o přístroji. HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC.
"Současná generace si k mobilním telefonům vybudovala emocionální vztah. Díky tomuto jednomu přístroji každodenně zažíváme spoustu neopakovatelných zážitků a přitom je většina současných reklam v této oblasti zaměřená hlavně na užitečnost a chladnou technologii," říká Eric Hirshberg, co-CEO a chief creator officer, Deutsch LA. "Filozofie vývoje zařízení HTC je položena zcela v osobní rovině. HTC vytváří telefony, s nimiž prožíváte jedinečné zážitky. A proto jsme přišli s kampaní, která propojuje to, jak lidé o svých telefonech smýšlejí, s tím, jak je HTC vytváří."
Na myšlence "Quietly brilliant" spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree. Hlavní inspirací pro "Quietly brilliant" se stala firemní kultura HTC kladoucí zákazníka na první místo, jež byla zrozena z touhy tvořit přelomové produkty a inovace.
"Některé z těch nejlepších myšlenek vzešly z jednoduchých čmáranic na zadní stranu papírového ubrousku," říká Simon Myers, CEO, Figtree. "Nová podoba HTC využívá vizuální jazyk čmáranic, které jednoduše a lidsky vysvětlují brilantní rysy a přidanou hodnotu zařízení HTC."
Článek ze dne 27. října 2009 - úterý
HTC sponzoruje prestižní ocenění za design uznávaného časopisu Wallpaper
QUIETLY BRILLIANT, slogan celosvětové reklamní kampaně HTC
HD2, první Windows phone s HTC Sense
S HTC Tattoo je Android dostupný všem
HTC Touch2, nový smarphone od HTC
HTC se představí na Tour de France 2009
HTC Snap umožňuje zůstat jednoduše v kontaktu s více lidmi
HTC Touch Diamond2 a HTC Touch Pro2 představují novou vlnu komunikace