OKbase je komplexní nástroj pro HR managera, který umožňuje snadno obsloužit zaměstnance. Se samoobsluhou, legislativním sledováním a plánováním směn usnadňuje každodenní práci. Využívají jej přední české i nadnárodní společnosti.
Jednodenní kurz je určený pro uživatele systému OKbase, kteří potřebují vytvářet a upravovat reporty. Naučíte se vytvářet uživatelské sestavy a exportovat data z reportů do Excelu. Klíčová část kurzu je věnována zpracování dat v Excelu, jejich formátování, řazení, filtrování a vytváření kontingenčních tabulek a grafů.
Půldenní kurz je určený pro uživatele systému OKbase, kteří potřebují spravovat přístupy uživatelů, nastavovat jejich oprávnění na různé moduly, nabídky a funkce aplikace a přiřazovat jim skupiny zaměstnanců.
Půldenní kurz Vás naučí orientovat se v docházkovém modulu systému OKbase, řešit základní administraci docházkového modulu, vytvářet směny, směnové šablony či směnové kalendáře, orientovat se v nastavení směnových rozvrhů a přednastavených docházkových tiskových sestavách či docházkových přerušení a rozumět docházkovým formulářům ve webovém klientu systému OKbase.
Půldenní kurz práce v modulu vzdělávání systému OKbase je určený zejména personalistům. Naučíte se, jak plánovat, evidovat a sledovat veškerou agendu vzdělávacích aktivit s ohledem na jednotlivé pracovní pozice ve vaší společnosti.