logo

realme je ve světové špičce výrobců smartphonů

Společnost realme se dostala na globálním trhu mezi šest největších značek za pouhé tři roky. Značka, která začínala v Šen-čenu jako malý výrobce smartphonů, se tak stala velkým vyzyvatelem největších hráčů a zaslouženě si vydobyla své místo ve světové špičce.

Na vysoce konkurenční trh, na který je velmi obtížné vstoupit a ještě těžší uspokojit spotřebitele, přišel Sky zakladatel a CEO realme s jasně definovaným cílem - motivovat mladou generací mobilních uživatelů, sdílet její sny a společně se odrazit do vzrušující budoucnosti.

Neznámá značka brzy překonala veškerá očekávání expertů i zákazníků, expandovala na více než 61 trhů po celém světě a dostala se mezi 5 nejlepších značek na 18 z nich.

Nejúspěšnější bylo realme ve druhém čtvrtletí roku 2021 na Filipínách a v Bangladéši, v Česku se ve stejném období dostalo stejně jako třeba v Indii a v Rusku na čtvrté místo.

Celkově bylo realme podle objemu dodávek v Evropě páté.

Další významný mezník zaznamenalo realme v srpnu 2021. Podle údajů výzkumné firmy Strategy Analytics se stalo značkou, která pokořila nejrychleji v historii hranici 100 milionů dodaných smartphonů na globální trh.

Tento fenomenální úspěch nenastal přes noc. realme jako mladá značka musela v obchodní strategii od samého začátku riskovat a od samého počátku vsadila na globalizaci.

Snažila se co nejpečlivěji naslouchat spotřebitelům a balit špičkové a pokročilé technologie do nápaditě navržených a uživatelský přívětivých výrobků. Díky tomu se realme podařilo oslovit mladé publikum, které se stalo vášnivým příznivcem značky.

Z malého hráče se stal globální vyzyvatel. realme udržuje rychlý růst v jihovýchodní Asii, Indii, střední Asii a na středním východě Afriky a silný růst zaznamenalo také v Latinské Americe a v Evropě, kde mohutně investovalo, aby naplnilo svůj potenciál na těchto trzích.

Velký důraz realme klade na produkty s podporou 5G. Jejich podíl na dodávkách stoupl z 8,8% v prvním kvartálu na 15,9% ve druhém kvartálu. Tím se podle údajů Counterpoint Market Monitor Service dostala na třetí příčku.

Sky uvedl, že dalším cílem společnosti realme je stomilionový double - dodání dalších 100 milionů telefonů na globální trh do konce roku 2022 a dosažení stejného milníku v kalendářním roce 2023.

realme teď chce optimalizovat produktové řady a prohloubit svou technologickou nabídku. Klíčovým prvkem nové strategie se stanou modely z rodiny realme GT, která se stane jedinou prémiovou řadou značky s vlajkovými loděmi využívajícími prvotřídní technologie.

S jejich pomocí plánuje realme proniknout mezi významné hráče v nejvyšším segmentu výrobků.

Další články k tématům - smartphone - spotřebitel - výroba - výzkum

Článek ze dne 23. září 2021 - čtvrtek

Další články od realme