logo

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

DMS-IN.CLOUD je komplexní cenově výhodný a škálovatelný DMS systém pro oblast správy firemních dokumentů a informací (ECM/DMS) poskytovaný formou služby. Je vhodný pro menší a středně velké firmy, které nechtějí mít starosti o HW, dodatečný IT personál, aktualizace lidencí apod.

Společnost Digital Resources uspěla se svým řešením DMS-IN.CLOUD ve výběrovém řízení JetBrains s.r.o. - dodavatele softwaru se zaměřením na tvorbu inteligentních nástrojů pro vývojáře. Jeho cílem bylo změnit stávající způsob uchovávání velkého množství smluv a nahradit stávající řešení novým moderním DMS (Document Management System) systémem.

Výsledné řešení pro JetBrains zahrnuje nová úložiště smluv pro jejich archivaci s detailním nastavením pro konkrétní uživatelské skupiny a jejich členy. Smlouvy tak mohou být vyhledávány podle klíčových slov v názvu nebo metadatech i fulltextově. OCR modul pak zajišťuje vytěžení dokumentů tak, aby bylo možné vyhledávat v celém obsahu archivu smluv.

Další detaily k implementaci DMS-IN.CLOUD jsou k dispozici ke stažení v "Příběhu zákazníka DMS-IN.CLOUD".

DMS-IN.CLOUD - hlavní výhody:

Článek ze dne 19. listopadu 2021 - pátek

Další články od Digital Resources a.s.

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

Plánování a řízení servisncích činností - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Intuo pro obchod - nové produktové video

Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář

Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM

Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Document Management bez starostí - webinář

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office