logo

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Digital Resources představuje případovou studii nasazení DMS systému M-Files, který 250 aktivním uživatelům společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod pomáhá v oblastech správy smluv, faktur, objednávek i evidence pohybů majetku mezi jednotlivými středisky. Interní procesy jsou automatizovány pomocí workflow.

PHOENIX lékárenský velkoobchod je společnost, která se zabývá zásobováním lékáren, nemocnic a ostatních zákazníků léčivými přípravky, zdravotnickým materiálem a ostatním sortimentem, převážně zdravotnického charakteru.

Společnost se rozhodla nasadit DMS (Document Management System) řešení, a to nejen v rámci své organizace, ale také do své dceřiné společnosti BENU Česká republika s.r.o.

Klíčovými faktory rozhodnutí byla funkcionalita systému a také bohaté zkušenosti a reference týmu Digital Resources a.s.

Jak probíhalo výběrové řízení? Jaké jsou detaily implementace M-Files? Jak projekt hodnotí Jan Veselý z IT oddělení společnosti PHOENIX?

To vše v naší nové případové studii - zdarma!

O systému M-Files

Document management systém M-Files je moderní platformou pro správu informací a dokumentů ve firmě. Řešení je založeno na bázi metadat, tudíž není třeba obsah hledat dle jeho fyzického umístění. Uživatelům naopak stačí vědět jakoukoliv informaci, ať už je to název, část textu, typ dokumentu, přidružená organizace apod.

M-Files nabízí příjemné uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů. Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z jakéhokoliv (i mobilního) zařízení.

M-Files jsou jmenovány vizionářem dle společnosti Gartner a lídrem dle společnosti Nucleus Research. M-Files aktuálně používají statisíce uživatelů ve více než 100 zemích světa.

Systém M-Files je nyní možné mít i v cloudovém řešení.

Článek ze dne 15. února 2022 - úterý

Další články od Digital Resources a.s.

Velký úspěch mezinárodní konference ISI 2022

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Konference ISI 2022 začíná již za týden!

Slosování o dárky v hodnotě 120 tisíc Kč pro účastníky konference ISI 2022

Právní jistoty a rizika ochrany informací v podnikatelském prostředí

Jak změnit informační chaos v efektivní správu informací

Komplexní ERP v bezpečném cloudu

Trendy v oblasti správy informací a dokumentů na konferenci ISI 2022

Jak na dodržování firemních pravidel a směrnic - webinář

Vhodné nástroje pro řízení vzdálených firemních týmů

Jak na externí a interní spolupráci a sdílení informací - webinář

Konference ISI 2022 představí moderní nástroje pro inteligentní správu informací

Efektivní správa firemních dokumentů s M-Files

Efektivní procesování faktur - webinář

DMS systém M-Files ve společnosti PHOENIX lékárenský velkoobchod

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Řízení vzdálených týmů - webinář

Správa dokumentů ve firmách poskytujících profesionální služby - webinář

ERP-IN.CLOUD - webinář

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

Plánování a řízení servisncích činností - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Intuo pro obchod - nové produktové video

Automatické vytěžování dat z firemních dokumentů - webinář

Produktové video k integraci M-Files s firemním CRM

Inteligentní vytěžování dat prostřednictvím systému Rossum - webinář

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Document Management bez starostí - webinář

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika