logo Epson Europe

Sociální sítě mění návyky lidí ve vztahu k domácímu tisku

Nový výzkum společnosti Epson Europe ukazuje, že sociální sítě mění návyky lidí ve vztahu k domácímu tisku - kvůli oblibě digitální fotografie s možností okamžitého sdílení na naše fotoalba a vzácné vzpomínky, které uchovávají, sedá prach. V průměru máme ve svých telefonech uloženo 1200 fotek, ale vytiskneme jen 2 %, abychom si je v našich domovech vystavili.

"Náš výzkum ukazuje, že klasické rodinné fotoalbum by se brzy mohlo stát minulostí, navzdory pocitům pohody a dalším výhodám, které nám prohlížení vytištěných fotografií přináší, včetně pomoci s vybavováním vzpomínek. Tiskárna Epson EcoTank odstraňuje mnoho dosavadních překážek domácího tisku. Dodávají se s dostatečným množstvím inkoustu, který vydrží až tři roky, což vám ušetří peníze, čas a námahu. Fotografie můžete tisknout přímo z telefonu, jakmile je pořídíte. S jednou sadou náhradních lahviček s inkoustem vytisknete až 2 300 fotografií, takže ušetříte až 90 % nákladů na inkoust a vám se tak oživí více vzpomínek za méně peněz," říká Marcel Divín, National Sales Manager CZ&SK ze společnosti Epson Europe.

Výzkum, který byl vypracována na podporu řady tiskáren Epson EcoTank bez inkoustových kazet, zveřejňuje měnící se návyky lidí ohledně tisku. Ukázalo se, že 22 % přestalo vytvářet rodinná fotoalba a průměrný člověk se na tato alba nepodíval více než rok a půl (v průměru 19 měsíců).

A to navzdory pozitivním a příjemným pocitům, které prohlížení vytištěných fotografií našich blízkých přináší - až 77 % lidí uvádí, že se cítí šťastní, a více než polovina, že měli pocity hrdosti a nostalgie. Neuvěřitelných 86 % rodičů si myslí, že společné prohlížení fotoalb sbližuje děti s jejich příbuznými, a 87 % uvádí, že dětem dávají silný pocit vlastní identity.

A když už se konečně odhodláme vyhrabat dávno zapomenutá alba, 82 % z nás si užívá objevování jmen lidí na fotografiích, dat a názvů míst načmáraných na zadní stranu. 64 % lidí se domnívá, že by o tohle mohli přijít, protože digitální fotky to neumožňují ve stejných detailech. Obávají se, že by se tyto příběhy mohly v jejich telefonech ztratit.

9 % lidí také přiznalo, že doma nemá žádné vytištěné fotografie rodiny nebo přátel, přičemž 14 % dává přednost sdílení na sociálních sítích.

Výzkum Epson Europe také uvádí, že z těch, kdo mají na stěnách vytištěné fotografie důležitých okamžiků nebo svých blízkých, více než polovina 56 % cítí, že jim pomáhají vybavovat si vzpomínky na chvíle, kdy byla fotografie pořízena, a 48 % souhlasí, že jim pomáhají zapamatovat si ten konkrétní okamžik lépe.

Je znepokojivé, že 31 % rodičů přiznalo, že si zapomněli udělat kopie svých fotografií. A to i přesto, že 63 % lidí uvádí, že přišli o důležité fotografie nebo dokumenty, protože si je nestihli stáhnout a vytisknout.

Tento nový výzkum je součástí nové kampaně, v níž společnost Epson navázala partnerství se svým ambasadorem značky Usainem Boltem. V sérii několika videí můžeme Usaina vidět, jak si prohlíží osobní momenty ze svého života a kariéry, které má uložené ve svém telefonu.

Pak si však uvědomí hodnotu jejich tisku a během toho znovu prožívá některé ze svých nejšťastnějších vzpomínek, které by jinak mohly být ztraceny.

Další články k tématům - EcoTank - fotoalbum - fotografie - inkoustový tisk - výzkum - Marcel Divín - Usain Bolt

Článek Epson Europe ze dne pátek 10. listopadu 2023

Další články od Epson Europe

Technologie jsou považovány za možné řešení krize změny klimatu

Tištěné rodinné fotografie mají pozitivní vliv na vývoj malých dětí

Nové kompaktní černobílé tiskárny Epson pro pracovní skupiny

Děti se učí lépe z tištěných materiálů než z obrazovek

Sociální sítě mění návyky lidí ve vztahu k domácímu tisku

Multifunkční tiskárny Epson PrecisionCore získávají ocenění DataMaster Lab GREEN Award 2023

Nový laserový TV projektor Epson EH-LS650

Produktové tipy Epson pro začátek školního roku

Řešení pro tisk štítků Epson SurePress a ColorWorks na veletrhu Labelexpo 2023

Nové univerzální Epson stolní skenery A4

Trendy a vývoj tisku vytvářejí nové příležitosti

Nová řada tiskáren Epson EcoTank

Letní kino s projektory Epson

Michael Vlček posiluje tým specialistů na Epson projektory

MyQ a Epson společně na cestě k udržitelnějšímu tisku

Jak na technologické inovace a jejich podporu

Fototiskárny pro velkoobjemovou produkci plakátů a do kopírovacích center

Nová řada Epson SureColor SC-T pro velkoformátový technický tisk

Nová fototiskárna Epson SureLab SL-D500

Technologie inkoustových tiskáren a suchých vláken v módním průmyslu

Nová řada laserových projektorů Epson s ultra krátkou projekční vzdáleností

Nová řada ultralehkých 3LCD projektorů Epson s vysokou svítivostí

Nová řada cenově dostupných laserových projektorů Epson

Starobylé japonské tradice staví udržitelnost do popředí výroby

Nová řada Epson WorkForce Enterprise AM pro firemní inkoustový tisk

Další tiskárny EcoTank pro nadaci Usaina Bolta

Nekvalitní IT často komplikuje pracovní procesy ve zdravotnictví

Trendy, které budou formovat pracovní prostředí v roce 2030

Aktivty Epson Europe k udržitelnějšímu provozu

CSR certifikace potvrzuje udržitelné a zodpovědné podnikání Epson Europe

Uvedení hry Sonic Frontiers je spojeno s novými Epson projektory pro domácí kino

Platinové ocenění EcoVadis řadí Epson mezi TOP společnosti v oblasti udržitelnosti

Tlak na poskytování lepších technologií ve školách roste

Personalizovaný ovládací panel MyQ X pro tiskárny Epson

Korporátní udržitelnost a její význam pro budoucnost podnikání

Vánoční produktové tipy Epson

Nevyužití příležitostí k energetickým úsporám může být pro IT problém

Inovace přenosných pokladních tiskáren Epson řady TM-P

Chyby v pracovních procesech často vedou ke ztrátě dat

Kampaň Epsonu podporuje informovanost o tajícím permafrostu Arktidy

Přejděte na tisk s technologií Heat-Free

Advanced Workflow v aplikaci Epson Print Admin podporuje pokročilé pracovní postupy

Lidé považují změny klimatu za primární hrozbu

Zavedení cirkulární ekonomiky se nezadržitelně blíží

Nová zařízení Epson SureColor pro sublimační tisk na textil

Usain Bolt v kampani pro tisk bez inkoustových kazet

Nové Epson projektory pro domácí kino, hry a sport

Tiskárny Epson si poradí s každým úkolem do školy

Ocenění DataMaster Lab Awards pro skenery Epson

Nová řada robotů Epson SCARA