logo KASPERSKY LAB CZECH REPUBLIC
Alexander Moiseev

Alexander Moiseev

Chief Business Officer společnosti Kaspersky Lab

LinkedIn

Pro uživatele to znamená, že musí být velmi ostražití. I když si většina z nich zvykla na to, že o sobě na internetu sdílí různé informace, měli by se neustále ptát sami sebe, co je opravdu žádanou zveřejňovat a co ne. Při těchto úvahách je dobré představit si, jak by se dala taková data zneužít, pokud by se dostala do špatných rukou - od phishingu přes sociální inženýrství až po krádež uživatelského účtu.

Pokud k tomu dojde, je důležité být připraven a používat dobré zabezpečení na všech používaných zařízeních.

S ohledem na to, co zákazníci očekávají od nabídek v oblasti kybernetického zabezpečení, jsme zaznamenali dvě hlavní změny. Předně - kvalita ochrany už není tématem diskusí, nyní je jasné, že je naprosto nezbytná. Dalším hlavním trendem je, že stále větší roli hraje hluboká integrace jednotlivých komponent firemního zabezpečení, ideálně od jednoho dodavatele.

Dlouho například převládal v tomto oboru názor, že kombinace různých specializovaných řešení od různých dodavatelů může vytvořit nejlepší ochranu. V současné době firmy spíše hledají co nejvíce sjednocený přístup, který bude v maximální míře integrovat různé bezpečnostní technologie.