logo

MS Dynamics CRM v CK FISCHER

Ness Technologies - globální poskytovatel služeb v oblasti business řešení a informačních technologií, dokončil nový systém MS Dynamics CRM v Cestovní kanceláři FISCHER, a.s.

Systém, který bude používat 240 pracovníků, poskytne efektivnější správu zákazníků s důrazem na aktivní prodej. To přinese významné zlepšení nabídky služeb a produktů pro přibližně 150 tisíc zákazníků, kteří každoročně s CK FISCHER, cestují. Projekt v hodnotě 7 milionů korun zahájili odborníci Ness v září 2009 a do ostrého provozu spustili už letos v březnu. Rostoucí nabídka služeb a zvyšující se počet klientů napomohly CK FISCHER, k rozhodnutí rozšířit svůj dosavadní informační systém o komplexní CRM řešení. K tomu si CK FISCHER, vybrala společnost Ness, která má unikátní know how a jeden z největších týmů expertů na CRM v ČR.

Své zkušenosti nyní uplatňuje i v oblasti cestovního ruchu, kde umožní plně využívat efektivní správy zákazníků i vnitřní komunikace pro aktivní a především cílenější prodej. Nový CRM systém přináší CK FISCHER velice účinné sloučení dříve rozdělených systémů pro správu nabízených produktů, zákaznických informací (včetně historie komunikace se zákazníkem), prodeje linkových letenek a doplňkových služeb.

"CK FISCHER realizuje prodej vlastními pobočkami, franšízami a s pomocí partnerské sítě. Systém pro řízení vztahů se zákazníky implementovaný společností Ness nám otevírá nové možnosti při práci se zákaznickými informacemi při prodeji v pobočkách i v call centru," říká ředitel prodeje CK FISCHER Petr Švarc a pokračuje : "Naši pracovníci získali nástroj pro rychlé rozpoznání zákazníka, pochopení jeho preferencí a tedy pro nabídku nejvhodnějších zájezdů. To jednoznačně povede ke spokojenějším zákazníkům i zvýšení prodeje."

Ness zaujímá přední místo v počtu CRM implementací v regionu střední a východní Evropy. V České republice disponuje týmem, který má za sebou rozsahem i komplexností nejvýznamnější CRM implementace. Počet jejich uživatelů už překročil 1200.

"CK FISCHER získal efektivní nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, s jednotnou datovou základnou. Umožní zkvalitnit analýzu zákazníků, velice dobře na ně cílit a zvýšit prodej zájezdů i dalších služeb. Ness tímto projektem potvrzuje své výsadní postavení v oblasti CRM řešení," komentuje projekt Mirko Kalous, generální ředitel společnosti Ness Technologies v České republice a dodává : "O úspěšném nasazení systému MS Dynamics CRM svědčí i ocenění Microsoft Awards 2010 Finalist v soutěži o nejlepší implementaci řešení pro zákazníky v ČR. Z úzké spolupráce se společností Microsoft těží vždy náš zákazník a my tím posilujeme svou pozici dlouhodobého strategického partnera pro CRM řešení."

Další články k tématům - CK - CRM - Dynamics - efektivní - FISCHER - komunikace - Microsoft - MS - Ness - prodej - Petr Švarc - Mirko Kalous

Článek ze dne 29. dubna 2010 - čtvrtek

Další články od NESS Czech s.r.o.