logo Software602 a.s.

Chytré formuláře a workflow pro každou moderní kancelář

Nová verze ultimátního řešení Sofa přináší lepší tvorbu a úpravu procesních formulářů ve firmách a organizacích všech velikostí. Tento elektronický systém administrativy zajišťuje digitalizaci dokumentů, workflow i dlouhodobou archivaci - vše rychle, efektivně a bez papírů.

quot;Uživatelé přejdou na novou verzi automaticky, nemusejí nic provádět. Nicméně pokud budou požadovat nové funkčnosti do formulářů a workflow, bude nutná úprava na novější verzi Sofa. Nové procesy se už budou vytvářet pomocí novějšího jádra a nových funkcí. Nejvíce se využívá procesů, které je možné nasadit rychle a bez integrace, nicméně přibývají klienti, kteří chtějí přímé integrace na stávající ERP systémy, především s ohledem na výměnu ekonomických dat. S novou verzí přinášíme komfort i pro větší klienty se systémy a již zavedenou infrastrukturou, kde Sofa nabídne větší možnou míru integrace,quot; říká Martin Vondrouš, expert na zavádění nových technologií ve společnosti Software602.

Nová veze Sofa 3.7 přináší přímou podporu Active Directory a službu vzdáleného podepisování se správou certifikátů (podpisů a pečetí) uložených na kvalifikovaném prostředku, který umožňuje jejich užití vzdálenou formou - nejsou tak potřebné další prostředky (token, čipová karta apod.).

Vzdálený podpis a pečeť tak výrazným způsobem zjednodušují správu a použití celého ekosystému elektronických certifikátů v rámci jakékoli organizace.

Do tvorby formulářů je doplněn také skriptovací jazyk, který umožňuje uživatelskou tvorbu vzorců, závislostí, akcí na tlačítka, ale i volání externích zdrojů dat přímo do těchto dokumentů - Sofa tak ještě více usnadní vyřizování jakékoli firemní administrativy.

Aplikaci Sofa využívají především menší a střední firmy, které se dostaly do situace, kdy potřebují nasadit automatické schvalovací procesy pro různé typy formulářů. Jde například o cestovní příkazy, schvalování faktur, žádanky a další dokumenty.

Sofa najde své uplatnění všude tam, kde se řeší jakákoliv administrativa - ať už jde o jednoduché agendy jako jsou dovolenky až po komplexní procesy jako je například připomínkování a schvalování směrnic či smluv.

Sofa i pro velké firmy a organizace

Software602 v tom případě nasazuje do pilotních provozů procesy řádově pro tisíc zaměstnanců. Na aplikaci klienti nejvíce oceňují snadnou tvorbu a úpravy procesních formulářů, snadnou úpravu procesního workflow.

S příchodem verze 3.7 pak oceňují přímou synchronizaci na Active Directory a implementaci vzdáleného podepisování se správou certifikátů a pečetí pro organizaci.

Sofa 4.0 se již připravuje

Aplikace bude obsahovat zcela nový workflow engine (WFe4), který nebývalým způsobem ještě více rozšíří možnosti integrací na ostatní systémy a umožní o několik řádů složitější návrhy schvalovacích workflow, např. s vazbou na integrované systémy, paralelní schvalování, spouštění provázaných a navazujících procesů, spouštění subprocesů, apod.

S verzí 4.0 uživatelé dostanou i sofistikovanější přehledy nad procesy a daty z procesů, typicky pro potřeby exportů, analýz a reportů.

Verzi Sofa 4.0 by měla být k dispozici v dubnu 2020.

Článek Software602 a.s. ze dne čtvrtek 21. listopadu 2019

Další články od Software602 a.s.

Zaručená identifikace s BankID pro elektronický podpis v aplikaci Sofa

Využití digitalizace firemních procesů v jednotlivých oborech

Home office často přináší chaotický způsob nakládání s dokumenty

Většina českých firem dosud nevyužívá elektronický podpis

Pandemie výrazně zrychlila používání datových schránek

Využití datových schránek v Česku rychle roste

Home office jako bezpapírová kancelář

Datová schránka jako dobrý pomocník pro školy v době pandemie

Nová služba pro ověřování platnosti PSD2 certifikátů v bankovnictví

Elektronický podpis pro školy a OSVČ zdarma

Elektronická komunikace s úřady v době karantény

eIDAS služby neomezeně a výhodně formou paušálu

Souhlas MV s poskytováním služeb SecuSign a SecuSeal

Chytré formuláře a workflow pro každou moderní kancelář

Bezpapírová řešení pro kancelář šetří čas i peníze uživatelů

Využijete elektronický podpis naplno s aplikací Signer

Software602 Form Signer pro Vlastní dynamické aplikace

Nová verze Print2PDF X serveru Software602

Vývojářské vize Software602

Archivace důvěryhodných elektronických dokumentů v datových centrech

Daňové přiznání 2012 online

Konverze daňových dokladů a dlouhodobá archivace digitálních dokumentů

Odborné semináře na téma digitalizace a archivace dokumentů

Form Signer: nástroj pro elektronický podpis v mobilu

Dlouhodobá archivace podle norem EK s přispěním Software602

Spolehlivé dokumenty v nespolehlivé budoucnosti

Dlouhodobá archivace ve firemním IS

Dlouhodobá archivace krok za krokem

Dlouhodobá archivace za korunu

Jak na dlouhodobou archivaci

Elektronický archiv dokumentů podle norem

Elektronická archivace dokumentů podle norem PAdES, CAdES a XAdES

Jak na elektronický podpis

Zásady dlouhodobé archivace elektronických originálů v publikaci Software602

Jak na autentické dokumenty s neomezenou dobou platnosti ověřitelnosti

Elektronizace interních procesů a formuláře životních situací do dalších měst

Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů podle norem PAdES a CAdES

Nejlepší tiskový inzerát Evropy má Software602

SecuStamp vítězem soutěže IT Projekt roku 2011

Výpis z evidence pro daňové účely online

Přiznání k DPH online

Daňové přiznání 2011 online

Spisová služba nové generace od Software602

Silniční daň online