Nová verze ultimátního řešení Sofa přináší lepší tvorbu a úpravu procesních formulářů ve firmách a organizacích všech velikostí. Tento elektronický systém administrativy zajišťuje digitalizaci dokumentů, workflow i dlouhodobou archivaci - vše rychle, efektivně a bez papírů.
quot;Uživatelé přejdou na novou verzi automaticky, nemusejí nic provádět. Nicméně pokud budou požadovat nové funkčnosti do formulářů a workflow, bude nutná úprava na novější verzi Sofa. Nové procesy se už budou vytvářet pomocí novějšího jádra a nových funkcí. Nejvíce se využívá procesů, které je možné nasadit rychle a bez integrace, nicméně přibývají klienti, kteří chtějí přímé integrace na stávající ERP systémy, především s ohledem na výměnu ekonomických dat. S novou verzí přinášíme komfort i pro větší klienty se systémy a již zavedenou infrastrukturou, kde Sofa nabídne větší možnou míru integrace,quot; říká Martin Vondrouš, expert na zavádění nových technologií ve společnosti Software602.
Nová veze Sofa 3.7 přináší přímou podporu Active Directory a službu vzdáleného podepisování se správou certifikátů (podpisů a pečetí) uložených na kvalifikovaném prostředku, který umožňuje jejich užití vzdálenou formou - nejsou tak potřebné další prostředky (token, čipová karta apod.).
Vzdálený podpis a pečeť tak výrazným způsobem zjednodušují správu a použití celého ekosystému elektronických certifikátů v rámci jakékoli organizace.
Do tvorby formulářů je doplněn také skriptovací jazyk, který umožňuje uživatelskou tvorbu vzorců, závislostí, akcí na tlačítka, ale i volání externích zdrojů dat přímo do těchto dokumentů - Sofa tak ještě více usnadní vyřizování jakékoli firemní administrativy.
Aplikaci Sofa využívají především menší a střední firmy, které se dostaly do situace, kdy potřebují nasadit automatické schvalovací procesy pro různé typy formulářů. Jde například o cestovní příkazy, schvalování faktur, žádanky a další dokumenty.
Sofa najde své uplatnění všude tam, kde se řeší jakákoliv administrativa - ať už jde o jednoduché agendy jako jsou dovolenky až po komplexní procesy jako je například připomínkování a schvalování směrnic či smluv.
Sofa i pro velké firmy a organizace
Software602 v tom případě nasazuje do pilotních provozů procesy řádově pro tisíc zaměstnanců. Na aplikaci klienti nejvíce oceňují snadnou tvorbu a úpravy procesních formulářů, snadnou úpravu procesního workflow.
S příchodem verze 3.7 pak oceňují přímou synchronizaci na Active Directory a implementaci vzdáleného podepisování se správou certifikátů a pečetí pro organizaci.
Sofa 4.0 se již připravuje
Aplikace bude obsahovat zcela nový workflow engine (WFe4), který nebývalým způsobem ještě více rozšíří možnosti integrací na ostatní systémy a umožní o několik řádů složitější návrhy schvalovacích workflow, např. s vazbou na integrované systémy, paralelní schvalování, spouštění provázaných a navazujících procesů, spouštění subprocesů, apod.
S verzí 4.0 uživatelé dostanou i sofistikovanější přehledy nad procesy a daty z procesů, typicky pro potřeby exportů, analýz a reportů.
Verzi Sofa 4.0 by měla být k dispozici v dubnu 2020.
Článek Software602 a.s. ze dne čtvrtek 21. listopadu 2019
Zaručená identifikace s BankID pro elektronický podpis v aplikaci Sofa
Využití digitalizace firemních procesů v jednotlivých oborech
Home office často přináší chaotický způsob nakládání s dokumenty
Většina českých firem dosud nevyužívá elektronický podpis
Pandemie výrazně zrychlila používání datových schránek
Využití datových schránek v Česku rychle roste
Home office jako bezpapírová kancelář
Datová schránka jako dobrý pomocník pro školy v době pandemie
Nová služba pro ověřování platnosti PSD2 certifikátů v bankovnictví
Elektronický podpis pro školy a OSVČ zdarma
Elektronická komunikace s úřady v době karantény
eIDAS služby neomezeně a výhodně formou paušálu
Souhlas MV s poskytováním služeb SecuSign a SecuSeal
Chytré formuláře a workflow pro každou moderní kancelář
Bezpapírová řešení pro kancelář šetří čas i peníze uživatelů
Využijete elektronický podpis naplno s aplikací Signer
Software602 Form Signer pro Vlastní dynamické aplikace
Nová verze Print2PDF X serveru Software602
Archivace důvěryhodných elektronických dokumentů v datových centrech
Konverze daňových dokladů a dlouhodobá archivace digitálních dokumentů
Odborné semináře na téma digitalizace a archivace dokumentů
Form Signer: nástroj pro elektronický podpis v mobilu
Dlouhodobá archivace podle norem EK s přispěním Software602
Spolehlivé dokumenty v nespolehlivé budoucnosti
Dlouhodobá archivace ve firemním IS
Dlouhodobá archivace krok za krokem
Dlouhodobá archivace za korunu
Elektronický archiv dokumentů podle norem
Elektronická archivace dokumentů podle norem PAdES, CAdES a XAdES
Zásady dlouhodobé archivace elektronických originálů v publikaci Software602
Jak na autentické dokumenty s neomezenou dobou platnosti ověřitelnosti
Elektronizace interních procesů a formuláře životních situací do dalších měst
Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů podle norem PAdES a CAdES
Nejlepší tiskový inzerát Evropy má Software602
SecuStamp vítězem soutěže IT Projekt roku 2011
Výpis z evidence pro daňové účely online