logo ESET software spol. s r. o.
Jaroslav Fabián

Jaroslav Fabián

Marketingový ředitel společnosti ESET

LinkedIn

Dlouhodobě hledáme cesty, jak posílit vnímání našich tří výzkumných a vývojových center ESET Research v Česku, která přináší unikátní know-how pro včasné varování zákazníků i široké veřejnosti před hrozbami v kybernetickém prostoru.

Zkušenosti Rity Gabrielové s komunikací z různých oblastí podnikání společně s naším celofiremním odhodláním být silným partnerem subjektům, které se věnují prevenci a informování veřejnosti, otevírají novou kapitolu v oblasti PR pro český ESET.

V segmentu produktů ESET pro domácí uživatele dosáhly meziročního růstu všechny produkty, nicméně největší nárůst, 45%, jsme zaznamenali v případě pokročilého řešení pro domácnosti, které nabízí uživatelům mimo kvalitní zabezpečení také řadu prémiových funkcí, jako je správce hesel, šifrování dat či ochranu před dosud neodhalenými hrozbami.

Vyšší zájem měli uživatelé také o bezpečnostní řešení pro chytré telefony, u kterých vzrostl zájem meziročně o 29%. Z těchto výsledků nám jednoznačně vyplývá, že i domácí uživatelé si stále více uvědomují rizika a chtějí tu nejlepší ochranu pro všechna svá zařízení.

Kybernetické hrozby jsou realitou dnešní doby a jejich počet narůstá. Spolehlivý bezpečnostní software je jedním ze základních pilířů ochrany. Akce 3 za 2, v rámci které nabízíme většinu bezpečnostních produktů ESET za výrazně zvýhodněnou cenu, je primárně určena těm zákazníkům, kteří chtějí svou ochranu řešit dlouhodobě.

Akci lze uplatnit na většinu bezpečnostních řešení pro domácnosti i firmy.

Pro opakování akce 3 roky za cenu 2 jsme se rozhodli na základě mimořádně pozitivní zpětné vazby od našich zákazníků. Tato nabídka nám umožňuje oslovit přímo či prostřednictvím ESET partnerské sítě ty zákazníky, kteří preferují dlouhodobé spolehlivé řešení.

Zvýhodněná cena produktů je z našeho pohledu odměnou za jejich dlouhodobou důvěru v naše schopnosti ochránit je před nástrahami digitálního světa.

Nákupy na internetu dlouhodobě rostou, ale spolu s tím se zvyšují i rizika pro nakupující. V prosinci jsme ve spolupráci se společností Seznam.cz realizovali průzkum, ze kterého vyplynul nárůst zákazníků z České republiky, kteří byli při platbě okradeni. Spolupráce s ČOI je pro nás jednou z cest, jak zvýšit ochranu našich uživatelů.

Jedná se o příklad jednoduchého a rychle realizovatelného nápadu ve formě využití lokálních dat pro ochranu spotřebitelů v České republice. Můžeme tak pomoci mnoha lidem, kteří by se jinak stali oběťmi útočníků na českých doménách.

Stránka 1/2 Další >
Nabídka zaměstnání ESET software spol. s r. o.