logo XEROX CZECH REPUBLIC  s.r.o.

Xerox usnadňuje Vodafonu zpracování faktur

Společnost Xerox otevřela v červnu po dvouměsíčním zkušebním provozu středisko Xerox-Vodafone, které má sloužit pro zpracování faktur společnosti Vodafone.

Faktury se zpracovávají ve čtyřech billingových cyklech, v každém z nich bývá do 40 hodin zpracováno přibližně 200 tisíc faktur, což představuje kolem 700 tisíc oboustranně potisknutých listů.

Ze všech faktur jsou současně pro potřeby archivace vytvořeny PDF soubory. Přístup k nim zajišťuje webová samoobsluha. Mimo billingové cykly zpracovává středisko písemné upomínky a dotisky výpisů.

"Jsme rádi, že si společnost Vodafone vybrala pro zpracování a tisk dokumentů právě naše služby. Nově otevřené středisko je vybaveno nejmodernějšími technologiemi a je připraveno částečně i na plnobarevný tisk, který bude do budoucna využit pro komunikaci s vybraným segmentem zákazníků," říká Viktor Bartušek, ředitel divize Xerox Global Services pro Českou republiku a Slovensko, která se specializuje na outsourcing tiskových řešení a správu dokumentů.

Tisk je ve středisku prováděn na pěti tiskárnách Xerox DocuPrint 180 HLC, které mají produkční rychlost až 180 stran A4 za minutu a tisknou černobíle s přítiskovou červenou barvou. Obálkování je zajištěno na dvou obálkovacích linkách Böwe Vario a monitorováno systémem ANV, z jehož protokolu jsou také automaticky zpracovávány dotisky výpisů, které neprošly korektně zpracováním. Zásilky jsou expedovány České poště ve špičkách 1-2 x denně.

Díky softwarovému řešení Dialog dodanému ve spolupráci s firmou Exstream a možnosti zvýraznění části tisku červenou barvou může Vodafone v rámci vyúčtování efektivně a cíleně oslovovat své zákazníky různými marketingovými kampaněmi a nabídkami.

Článek XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o. ze dne 11. července 2008 - pátek

Další články od XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.