logo ALGOTECH, s.r.o.

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

V souvislosti s nárůstem zájmu zákazníků o ERP řešení v cloudu i on-premise, společnost ALGOTECH výrazně posiluje počet zaměstnanců pro seniorní i juniorní pozice.

Personální růst ve společnosti ALGOTECH jede stále na plné obrátky. Důvod je zřejmý  společnost ALGOTECH se těší důvěře současných i nových zákazníků, a to jak díky kvalitě dodávaných řešení a poskytovaných služeb, tak díky znalostem a dlouhodobým zkušenostem zaměstnanců.

Cílem systému plánovaných náborů je vybrat z uchazečů takové zaměstnance, kteří se ztotožní s vizí a hodnotami společnosti, a umožní tak naplnit záměry společnosti a prohloubit spokojenost zákazníků.

ALGOTECH využívá ověřenou metodu budování kombinovaných týmů, která propojuje hluboké znalosti seniorních špičkových specialistů s nápady a náhledem juniorů.

Vzhledem k výraznému nárůstu zájmu zákazníků o implementaci ERP systémů spoluprací se společností ALGOTECH, a to jak v cloudu, tak on-premise, posiluje ALGOTECH významným způsobem zejména počet zaměstnanců v oddělení ERP a také v oddělení Service Desk v Centru sdílených služeb společnosti ALGOTECH, které řeší v jednom z nejmodernějších center v regionu CEE požadavky zákazníků v režimu 365 x 7 x 24.

"Velmi si vážíme důvěry našich zákazníků, protože právě díky ní může naše společnost takovým způsobem růst. Uvědomujeme si také, jak skvělé zaměstnance máme a děláme vše pro to, aby byli v naší společnosti spokojeni. Zároveň víme, jak je důležité poskytovat současným a novým zaměstnancům možnost dalšího rozvoje, což realizujeme přes náš vzdělávací systém Algouniverzity. Všestranný rozvoj zaměstnanců a jejich spokojenost je pro nás prvořadá a jsme rádi, že se nám daří zaměstnávat skutečně špičkové odborníky a talenty," říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti ALGOTECH.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 1. srpna 2014 - pátek

Další články ALGOTECH, s.r.o.

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste

Business Intelligence workshop

Produktový brunch DNS k tématům VoIP, IP office, cloud a CRM

Komunikační infrastruktura Avaya na ZOH 2014 Soči

Úspěšná spolupráce Algotech a ČVUT

Josef Pavlis je Výkonným zástupcem generálního ředitele Algotech

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích