logo ALGOTECH, s.r.o.

Alena Housková je personální manažerkou Algotech

Generální ředitel společnosti Algotech obsadil pozici personálního manažera - do pozice HR manažerky nastoupí k 1.1. 2014 Alena Housková, která bude zodpovědná za komplexní péči o zaměstnance.

Z důvodů stálého růstu počtu zaměstnanců a s tím souvisejícími úkoly v oblasti péče o ně a o jejich rozvoj včetně administrativní agendy obsadil generální ředitel společnosti Algotech František Zeman pozici personálního manažera.

Od 1.1. 2014 bude v této pozici působit Alena Housková, která bude ve společnosti odpovědná zejména za péči o vzdělávání, kariérní rozvoj, pečlivou a správnou administrativu a evidenci, udržování a rozvoj systému řízení, strategii a administrativu související s motivací a odměňováním, nábor a ostatní aktivity související s péčí o zaměstnance.

Alena Housková vystudovala Vysokou školu hotelovou, obor Management hotelnictví a lázeňství. Profesní kariéru rozvíjela již během studií v hotelnictví, kde pracovala 10 let. Ve své práci se Alena soustředila na personální práci se zaměstnanci, zabývala se oblastí komunikace, následně se začala věnovat i trénování a školení zaměstnanců. V posledních pěti letech Alena působila jako interní trenér obchodních dovedností a interních standardů a zabývala se koučováním nováčků.

Ke svému nástupu do společnosti Algotech Alena Housková říká: "Těším na práci s lidmi v jiném oboru, než jsem dosud působila, a chci napomoci jejich pracovnímu rozvoji a současně bych ráda vytvořila kvalitní personální strukturu a fungující procesy, které pomohou firmě v jejím úspěšném fungováni a růstu."

"Jsem přesvědčen, že nová HR manažerka do naší společnosti přinese ty nejlepší zkušenosti z jiného oboru a nový, IT profesně nedeformovaný, pohled na oblast řízení lidských zdrojů," říká generální ředitel společnosti Algotech František Zeman.

Další články k tématům - HR - školení - vzdělávání - zaměstnanci - Alena Housková - František Zeman

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pondělí 23. prosince 2013

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste