logo ALGOTECH, s.r.o.

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích

Společnost Algotech se dál přibližuje zákazníkům i odborné veřejnosti rozšířením svých komunikačních kanálů na sociálních sítích a umožňuje tak přímou komunikaci a vyjádření názorů pomocí Facebooku, Twitteru a LinkedIn.

Ačkoliv někteří odborníci považují komunikaci na sociálních sítích pro sektor B2B za nepříliš efektivní, společnost Algotech říká, že v nich vidí potenciál, jak ještě lépe poznat potřeby a požadavky zákazníků, kteří patří hlavně ke generacím X a Y, pro které jsou sociální sítě dnes již součástí života.

Už z tohoto důvodu nelze tyto moderní trendy ignorovat nebo k nim zaujmout pasivní stanovisko, a to zejména v oboru ICT, kam Algotech oborově patří.

V posledním kvartálu roku 2013 byla ve společnosti Algotech spuštěna komunikace na sociálních sítích Facebook a LinkedIn, v prosinci pak na Twitteru.

"Komunikace na sociálních sítích se nám osvědčuje. Na Facebooku se snažíme komunikovat spíše odlehčeným způsobem, LinkedIn a Twitter používáme hlavně pro odbornější komunikaci. Například možnost vyzkoušet si zdarma náš nový produkt Text-to-Speech v praxi využila v prosinci na sociálních sítích řada zájemců a my jsme získali tolik potřebnou zpětnou vazbu," říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti Algotech.

 "Pomocí Facebooku se nám podařilo naplnit i další z cílů, který jsme sledovali, a to posílit také vnitrofiremní komunikaci. Naše společnost používání sociálních sítí podporuje, názor zaměstnanců je pro nás stejně důležitý. V měsíci prosinci měli například naši zaměstnanci možnost sledovat proces budování nových prostor sídla až po stěhování prakticky v přímém přenosu a zájem byl veliký", dodává Martina Koutníková.

Algotech je možné na sociálních sítích najít na Facebooku pod Algotech Czech Republic, na Twitteru pod AlgotechCZ a na LinkdedIn pod Algotech Czech Republic.

Další články k tématům - B2B - Facebook - LinkedIn - Text-to-Speech - Twitter - zaměstnanci - zdarma - Martina Koutníková

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne úterý 14. ledna 2014

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste