logo

Petr Loužecký: nový ředitel Centra sdílených služeb Algotech

Společnost Algotech obsadí jednu z významných pozic - Petr Loužecký bude k 1.12. 2011 jmenován ředitelem nově budovaného Centra sdílených služeb společnosti Algotech. Petr Loužecký stál od počátku u zrodu Centra sdílených služeb ve společnosti Algotech.

Petr vystudoval Vyšší odbornou školu odhadcovství, managementu a marketingu a má více než 10 letou praxi v oblasti ICT. Začínal v oblasti helpdesku, poté 7 let působil v Citi Bank - první tři roky v oblasti podpory Treasury oddělení, další 4 roky na  pozici Infrastructure Officer. V roce 2010 nastoupil na pozici projektového manažera ve společnosti Algotech. Zde získal mimo jiné také mezinárodní certifikát PRINCE 2 Registered Practitioner.

"Centrum sdílených služeb je pro nás velkou prioritou, rok 2012 bude velmi náročným, protože právě v tomto roce bude otevřeno nově budované Centrum sdílených služeb v Libčicích u Prahy, jehož cílem je stát se předním poskytovatelem cloud computingu regionu CEE", říká generální ředitel společnosti František Zeman. "Jsem rád, že Petr potvrdil ve výběrovém řízení svoje kvality, což je vlastně i naším výborným hodnocením z hlediska řízení a rozvoje lidských zdrojů."

Petr Loužecký dodává: "Cloud computing je v současné době jedno z nejvíce skloňovaných slov v oblasti ICT. Naším mottem se stal ale slogan, že my o cloudu jen nemluvíme, ale reálně ho provozujeme. Tomu také já se svým týmem plně podřídíme naši práci. Budujeme super moderní Centrum, které otevře obrovské možnosti pro zákazníky a zcela odpovídat přísným mezinárodním standardům co do plně redundandního technického vybavení, tak bezpečnosti provozovaných systémů."

K Petrovým koníčkům mimo ICT patří horská cyklistika, alpinismus, fotografování a fotografie. Jeho životní krédo - co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek - mu v jeho práci zcela jistě pomůže a bude velkým přínosem pro zákazníky.

Další články k tématům - cloud - computing - ICT - Petr Loužecký - František Zeman

Článek ze dne 21. listopadu 2011 - pondělí

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste

Business Intelligence workshop