logo ALGOTECH, s.r.o.

Zákaznický den Algotech BSC

Společnost Algotech BSC uspořádala pro své zákazníky ve dnech 19. – 20.5. 2011 v hotelu Akademie v Choceradech Zákaznický den. Téměř 100 účastníků mělo možnost zhlédnout netradiční show, na které byl poprvé představen i videoklip o fúzi společnosti a také maskot společnosti.

Zákaznický den společnosti Algotech BSC byl první velkým hromadným setkáním zástupců společnosti s jejími zákazníky po fúzi společnosti Algotech s Divizí podnikových systémů společnosti BSC Praha. Společnost Algotech BSC, součást nadnárodní korporace Algotech a mezinárodní skupiny InOne, zde zákazníkům vysvětlila přínosy fúze, seznámila je s řadou novinek, které mohli také vidět v praxi, protože jak v rámci samotného programu, tak na produktových stáncích mimo hlavní sál byl k dispozici „ostrý“ provoz řady produktů včetně fundovaného vysvětlení od specialistů společnosti.

"Zákaznický den vnímáme nejen jako jedinečnou příležitost potkat se s našimi váženými zákazníky, ale zejména jako možnost prezentovat to nejlepší, co je v oblasti kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa a datových služeb k dispozici," říká František Zeman, generální ředitel společnosti.

Obchodní ředitel, Roman Kopecký, jeho slova potvrzuje: "Takováto setkání se zákazníky mají pro nás obrovský význam, zákazníci se nejen mohou uceleně seznámit s řadou produktů a služeb, ale mohou si i mezi sebou vyměnit řadu zkušeností, a nám jsou jejich potřeby, přání a požadavky impulzem k dalšímu rozvoji produktů a služeb."

Účastníci zákaznického dne mohli vidět např. produkt Spojovatelka jako nadstavbový produkt pro oblast Text-to-Speech, seznámili se s novinkami z oblasti aplikací Oracle, zejména s produktem JD Edwards a E-Business Suite, z oblasti AVAYA byl představen jeden z nejnovějších produktů Flare sloužící k zvýšení produktivity práce ve společnostech a k otevření více komunikačních kanálů (hlas, video) na jednom zařízení.

Zákazníci měli také možnost vidět výhody spojení BI (Business inteligence) s kontaktními centry a v neposlední řadě se seznámili s nejnovějším produktem společnosti Algotech BSC na monitorování kvality, dostupnosti a výkonu hlasových služeb - AlgoSYS, který vzbudil mimořádný zájem u většiny zákazníků.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pondělí 30. května 2011

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste