Elektronická pošta je v oblasti firemní komunikace standardním a dlouhodobě dominantním nástrojem. Objem pracovních e-mailů se každým rokem zvyšuje a klade na pracovní uživatele stále větší nároky. Ti buď musejí věnovat více času na zpracování příchozích e-mailů nebo na některé odpovídat s velkým zpoždění či dokonce vůbec. To se pak může projevit např. zpožděním projektů, delším vyřizování obchodních případů nebo ztrátou obchodních příležitostí.
Podniky a organizace proto hledají způsoby, jak zkrátit čas pracovníků s vyřizováním pošty, a přitom nepřicházet o obchodní příležitosti. Stále více z nich se zajímá o automatizaci odpovědí s podporou umělé inteligence (AI), která umožňuje pracovníkům obratem vyřizovat jednoduché, rutinní dotazy typu informace o produktu a soustředit se na komplexnější případy s vyšší obchodní hodnotou vyžadující lidskou asistenci, jako je třeba tvorba obchodních nabídek.
"Dříve jsme se setkávali s poměrně chladným postojem partnerů a zákazníků k technologii umělé inteligence - ale to se začíná měnit. Místo toho, abychom v první řadě viděli tu umělou inteligenci, která nás jednou všechny ovládne a připraví o pracovní místa, začínáme se na tyto nástroje dívat jako na něco, co nám může ušetřit spoustu času a odbourat řadu rutinních úkolů. A přesně takto funguje i řešení Eloquens AI," říká Michal Petrák, manažer obchodu ve společnosti ZEBRA SYSTEMS.
Eloquens AI eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. S využitím pokročilé technologie umělé inteligence AI a s možnostmi lidské asistence mění Eloquens způsob, jakým organizace všech velikostí a zaměření mohou zvládat intenzivní e-mailovou komunikaci.
Řešení nabízí okamžité, konzistentní a správné odpovědi postavené na znalostní bázi - 24 hodin denně a ve více než 160 jazycích. Umožňuje automaticky vyřizovat rutinní dotazy a dovoluje se soustředit na komplikovanější případy a produkty s vyšší hodnotou.
Podle dotazování společnost GFI Software mezi českými a slovenskými partnery se velká část pracovníků zpožďuje s odpovědí na obchodní e-maily, když 37 % z nich obvykle odpoví nejdříve až následující den. Více než tři čtvrtiny tak činí z důvodu vysoké pracovní zaneprázdněnosti.
Článek GFI Software ze dne pondělí 3. listopadu 2025
Automatizace odpovědí v podnikové e-mailové komunikaci s podporou AI
Eloquens AI mění způsob podnikové e-mailové komunikace
Nová generace hardwarových zařízení GFI KerioControl
Snadná migrace na GFI KerioConnect přináší úspory nákladů v oblasti e-mailové komunikace
AI CoPilot v nové verzi GFI Archiver 15.9
Rychlá aktualizace po vydání záplat je účinnou obranou před zneužitím softwarových zranitelností
Zneužití neoprávněně získaných firemních dat vede k nárůstu kybernetických rizik a deepfake útoků
Automatizovaný patch management snižuje rizika softwarových zranitelností
AI nástroj Eloquens mění způsob intenzivní e-mailové podnikové komunikace
Jak zabezpečit kritické firemní systémy a aplikace
GFI AppManager rozšiřuje řadu podporovaných produktů
Neschopnost určit kritické IT systémy vede k podcenění jejich zabezpečení
GFI KerioConnect naplňuje dodržování přísných standardů kybernetické bezpečnosti ve zdravotnictví
AI bojuje o důvěru IT profesionálů
GFI LanGuard WAN Agent je k dispozici v plné funkčnosti
Správa firemního e-mailu s AI komponentou Copilot
Bezpečnostní mezery zvyšují riziko napadení firemního IT v SMB sektoru
GFI KerioControl a GFI ClearView tvoří komplexní systém pro správu sítě
Exinda 8065 poskytuje lepší výkonnost v oblasti optimalizace síťového provozu
Phishingové e-maily jsou dlouhodobě nejvíce využívaným vektorem kybernetických útoků
Rozptýlená pozornost IT pracovníků vede snadno k chybám
Rizika opakovaného použití stejných přihlašovacích hesel
Integrace CoPilot do produktů GFI Software
Nárůst počtu zranitelností v neaktualizovaných systémech a aplikacích
Klíčová opatření reaktivní ochrany při kybernetickém útoku
Archivace elektronické pošty s podporou fulltextového vyhledávání
Využití AI k rozvoji IT bezpečnosti pohledem českých firem
GFI Kerio Control pomáhá při výuce IT bezpečnosti středoškoláků
Kybernetická bezpečnost je v dnešní době pro SMB firmy nutností
GFI AppManager je k dispozici v ostré verzi
Ochrana před zranitelnostmi jako služba je v popředí zájmu poskytovatelů IT bezpečnosti
Flexibilní firemní komunikace na cloudové platformě Kerio
Vzdálené skenování zranitelností u zákazníků
GenAI v produktech GFI software
GFI Kerio Control v praktické IT výuce studentů
Skenování zákaznických IT infrastruktur s GFI LanGuard pro MSP
Bezpečnostní audit IT se vyplatí i malým firmám
Kybernetická bezpečnost pod vlivem využívání umělé inteligence
NIS2 přináší nové nároky na IT bezpečnost pro organizace i poskytovatele služeb
Antivir na poštovním serveru je nejúčinnější ochranou před e-mailovými útoky
Komplexní správa firemních sítí s novým řešením GFI ClearView
Nárůst zranitelností vyžaduje použití automatizace nástrojů pro patch management
GFI AppManager zajistí komplexní správu IT řešení pro MSP poskytovatele
Zavedení 2FA přináší paradoxně nová rizika v podobě spamu
Elektronická pošta je hlavním vektorem kybernetických útoků
Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator posiluje ochranu proti útokům
Další inovace GFI KerioConnect pro týmovou spolupráci SMB firem
Problémy s fungováním firemních aplikací často způsobuje neefektivní řízení sítí