logo GFI Software

Automatizace odpovědí v podnikové e-mailové komunikaci s podporou AI

Elektronická pošta je v oblasti firemní komunikace standardním a dlouhodobě dominantním nástrojem. Objem pracovních e-mailů se každým rokem zvyšuje a klade na pracovní uživatele stále větší nároky. Ti buď musejí věnovat více času na zpracování příchozích e-mailů nebo na některé odpovídat s velkým zpoždění či dokonce vůbec. To se pak může projevit např. zpožděním projektů, delším vyřizování obchodních případů nebo ztrátou obchodních příležitostí.

Podniky a organizace proto hledají způsoby, jak zkrátit čas pracovníků s vyřizováním pošty, a přitom nepřicházet o obchodní příležitosti. Stále více z nich se zajímá o automatizaci odpovědí s podporou umělé inteligence (AI), která umožňuje pracovníkům obratem vyřizovat jednoduché, rutinní dotazy typu informace o produktu a soustředit se na komplexnější případy s vyšší obchodní hodnotou vyžadující lidskou asistenci, jako je třeba tvorba obchodních nabídek.

"Dříve jsme se setkávali s poměrně chladným postojem partnerů a zákazníků k technologii umělé inteligence - ale to se začíná měnit. Místo toho, abychom v první řadě viděli tu umělou inteligenci, která nás jednou všechny ovládne a připraví o pracovní místa, začínáme se na tyto nástroje dívat jako na něco, co nám může ušetřit spoustu času a odbourat řadu rutinních úkolů. A přesně takto funguje i řešení Eloquens AI," říká Michal Petrák, manažer obchodu ve společnosti ZEBRA SYSTEMS.

Eloquens AI - nástroj pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace

Eloquens AI eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. S využitím pokročilé technologie umělé inteligence AI a s možnostmi lidské asistence mění Eloquens způsob, jakým organizace všech velikostí a zaměření mohou zvládat intenzivní e-mailovou komunikaci.

Řešení nabízí okamžité, konzistentní a správné odpovědi postavené na znalostní bázi - 24 hodin denně a ve více než 160 jazycích. Umožňuje automaticky vyřizovat rutinní dotazy a dovoluje se soustředit na komplikovanější případy a produkty s vyšší hodnotou.

Eloquens AI - hlavní výhody

Průzkum v oblasti podnikové e-mailové komunikace

Podle dotazování společnost GFI Software mezi českými a slovenskými partnery se velká část pracovníků zpožďuje s odpovědí na obchodní e-maily, když 37 % z nich obvykle odpoví nejdříve až následující den. Více než tři čtvrtiny tak činí z důvodu vysoké pracovní zaneprázdněnosti.

Nejzajímavější zjištění průzkumu

Článek GFI Software ze dne pondělí 3. listopadu 2025

Další články od GFI Software

Automatizace odpovědí v podnikové e-mailové komunikaci s podporou AI

Eloquens AI mění způsob podnikové e-mailové komunikace

Nová generace hardwarových zařízení GFI KerioControl

Snadná migrace na GFI KerioConnect přináší úspory nákladů v oblasti e-mailové komunikace

AI CoPilot v nové verzi GFI Archiver 15.9

Rychlá aktualizace po vydání záplat je účinnou obranou před zneužitím softwarových zranitelností

Aktualizace GFI KerioControl přináší integraci VPN technologií a silnější ochranu před zero day útoky

Zneužití neoprávněně získaných firemních dat vede k nárůstu kybernetických rizik a deepfake útoků

Automatizovaný patch management snižuje rizika softwarových zranitelností

AI nástroj Eloquens mění způsob intenzivní e-mailové podnikové komunikace

Jak zabezpečit kritické firemní systémy a aplikace

GFI AppManager rozšiřuje řadu podporovaných produktů

Neschopnost určit kritické IT systémy vede k podcenění jejich zabezpečení

GFI KerioConnect naplňuje dodržování přísných standardů kybernetické bezpečnosti ve zdravotnictví

AI bojuje o důvěru IT profesionálů

GFI LanGuard WAN Agent je k dispozici v plné funkčnosti

Správa firemního e-mailu s AI komponentou Copilot

Bezpečnostní mezery zvyšují riziko napadení firemního IT v SMB sektoru

GFI KerioControl a GFI ClearView tvoří komplexní systém pro správu sítě

Exinda 8065 poskytuje lepší výkonnost v oblasti optimalizace síťového provozu

Phishingové e-maily jsou dlouhodobě nejvíce využívaným vektorem kybernetických útoků

Rozptýlená pozornost IT pracovníků vede snadno k chybám

Rizika opakovaného použití stejných přihlašovacích hesel

Integrace CoPilot do produktů GFI Software

Nárůst počtu zranitelností v neaktualizovaných systémech a aplikacích

Klíčová opatření reaktivní ochrany při kybernetickém útoku

Archivace elektronické pošty s podporou fulltextového vyhledávání

Využití AI k rozvoji IT bezpečnosti pohledem českých firem

GFI Kerio Control pomáhá při výuce IT bezpečnosti středoškoláků

Kybernetická bezpečnost je v dnešní době pro SMB firmy nutností

GFI AppManager je k dispozici v ostré verzi

Ochrana před zranitelnostmi jako služba je v popředí zájmu poskytovatelů IT bezpečnosti

Flexibilní firemní komunikace na cloudové platformě Kerio

Vzdálené skenování zranitelností u zákazníků

GenAI v produktech GFI software

GFI Kerio Control v praktické IT výuce studentů

Skenování zákaznických IT infrastruktur s GFI LanGuard pro MSP

Bezpečnostní audit IT se vyplatí i malým firmám

Kybernetická bezpečnost pod vlivem využívání umělé inteligence

NIS2 přináší nové nároky na IT bezpečnost pro organizace i poskytovatele služeb

Antivir na poštovním serveru je nejúčinnější ochranou před e-mailovými útoky

Komplexní správa firemních sítí s novým řešením GFI ClearView

Nárůst zranitelností vyžaduje použití automatizace nástrojů pro patch management

GFI AppManager zajistí komplexní správu IT řešení pro MSP poskytovatele

Zavedení 2FA přináší paradoxně nová rizika v podobě spamu

Elektronická pošta je hlavním vektorem kybernetických útoků

Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator posiluje ochranu proti útokům

Další inovace GFI KerioConnect pro týmovou spolupráci SMB firem

Problémy s fungováním firemních aplikací často způsobuje neefektivní řízení sítí

Intenzivní emailová komunikace s podporou GFI KerioConnect