Podle zjištění GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze.
"Aby v současné době byly e-shopy schopné růstu a zákazníci jim neutíkali ke konkurenci, musejí odpovídat na dotazy svých zákazníků. Ale to nestačí - tyto odpovědi musejí přijít rychle bez ohledu na pracovní dobu, přesně odpovídat na konkrétní dotaz, a mít konzistentní a profesionální kvalitu. A protože pracovní síla je čím dál dražší a dostupnost pracovníků složitější, ukazuje se pro tyto účely ideální technologie postavené na umělé inteligenci - například řešení Eloquens AI," říká Jozef Kačala, Vicepresident of Global Sales Engineering ve společnosti GFI Software.
Eloquens AI eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. S využitím pokročilé technologie umělé inteligence a s možnostmi lidské asistence mění Eloquens způsob, jakým organizace všech velikostí a zaměření mohou zvládat intenzivní e-mailovou komunikaci.
Řešení nabízí okamžité, konzistentní a správné odpovědi postavené na znalostní bázi - 24 hodin denně a ve více než 160 jazycích. Umožňuje automaticky vyřizovat rutinní dotazy a operátorům e-shopů se dovoluje soustředit na komplikovanější případy a produkty s vyšší hodnotou.
Eloquens AI - hlavní výhody:
Konkurence v segmentu e-shopů je dnes obrovská. Zákazníci očekávají snadnou orientaci na webu, kvalitu za rozumnou cenu, nekomplikovaný a rychlý nákup a vysoké nároky mají i na komunikaci s e-shopem. Jedním ze zajímavých zjištění je také fakt, že rychlost ani kvalita e-mailových odpovědí příliš nesouvisí s velikostí e-shopu ani s cenou dotazovaných produktů.
Podle některých údajů až 90 % zákazníků očekává okamžitou odpověď na dotaz přes chatovací aplikaci, na telefonu jsou ochotni čekat maximálně 28 sekund, a na e-mailový dotaz očekává až 88 % zákazníků odpověď do jedné hodiny. Pokud se tak nestane, odcházejí ke konkurenci.
Společnost GFI Software proto otestovala více než 130 e-shopů z celého světa (včetně ČR a Slovenska) - od malých a specializovaných až po velké a všeobecné e-shopy prostřednictvím e-mailových dotazů na produkty, jež se pohybovaly od nejlevnějších až po tisícidolarové.
Článek GFI Software ze dne úterý 14. října 2025
Eloquens AI mění způsob podnikové e-mailové komunikace
Nová generace hardwarových zařízení GFI KerioControl
Snadná migrace na GFI KerioConnect přináší úspory nákladů v oblasti e-mailové komunikace
AI CoPilot v nové verzi GFI Archiver 15.9
Rychlá aktualizace po vydání záplat je účinnou obranou před zneužitím softwarových zranitelností
Zneužití neoprávněně získaných firemních dat vede k nárůstu kybernetických rizik a deepfake útoků
Automatizovaný patch management snižuje rizika softwarových zranitelností
AI nástroj Eloquens mění způsob intenzivní e-mailové podnikové komunikace
Jak zabezpečit kritické firemní systémy a aplikace
GFI AppManager rozšiřuje řadu podporovaných produktů
Neschopnost určit kritické IT systémy vede k podcenění jejich zabezpečení
GFI KerioConnect naplňuje dodržování přísných standardů kybernetické bezpečnosti ve zdravotnictví
AI bojuje o důvěru IT profesionálů
GFI LanGuard WAN Agent je k dispozici v plné funkčnosti
Správa firemního e-mailu s AI komponentou Copilot
Bezpečnostní mezery zvyšují riziko napadení firemního IT v SMB sektoru
GFI KerioControl a GFI ClearView tvoří komplexní systém pro správu sítě
Exinda 8065 poskytuje lepší výkonnost v oblasti optimalizace síťového provozu
Phishingové e-maily jsou dlouhodobě nejvíce využívaným vektorem kybernetických útoků
Rozptýlená pozornost IT pracovníků vede snadno k chybám
Rizika opakovaného použití stejných přihlašovacích hesel
Integrace CoPilot do produktů GFI Software
Nárůst počtu zranitelností v neaktualizovaných systémech a aplikacích
Klíčová opatření reaktivní ochrany při kybernetickém útoku
Archivace elektronické pošty s podporou fulltextového vyhledávání
Využití AI k rozvoji IT bezpečnosti pohledem českých firem
GFI Kerio Control pomáhá při výuce IT bezpečnosti středoškoláků
Kybernetická bezpečnost je v dnešní době pro SMB firmy nutností
GFI AppManager je k dispozici v ostré verzi
Ochrana před zranitelnostmi jako služba je v popředí zájmu poskytovatelů IT bezpečnosti
Flexibilní firemní komunikace na cloudové platformě Kerio
Vzdálené skenování zranitelností u zákazníků
GenAI v produktech GFI software
GFI Kerio Control v praktické IT výuce studentů
Skenování zákaznických IT infrastruktur s GFI LanGuard pro MSP
Bezpečnostní audit IT se vyplatí i malým firmám
Kybernetická bezpečnost pod vlivem využívání umělé inteligence
NIS2 přináší nové nároky na IT bezpečnost pro organizace i poskytovatele služeb
Antivir na poštovním serveru je nejúčinnější ochranou před e-mailovými útoky
Komplexní správa firemních sítí s novým řešením GFI ClearView
Nárůst zranitelností vyžaduje použití automatizace nástrojů pro patch management
GFI AppManager zajistí komplexní správu IT řešení pro MSP poskytovatele
Zavedení 2FA přináší paradoxně nová rizika v podobě spamu
Elektronická pošta je hlavním vektorem kybernetických útoků
Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator posiluje ochranu proti útokům
Další inovace GFI KerioConnect pro týmovou spolupráci SMB firem
Problémy s fungováním firemních aplikací často způsobuje neefektivní řízení sítí
Intenzivní emailová komunikace s podporou GFI KerioConnect
Certifikace informační bezpečnosti se stává konkurenční výhodou firem