Výsledky průzkumu ZEBRA SYSTEMS mezi partnery pro bezpečnostní řešení GFI Software ukazují, že dvě třetiny z nich vítá vylepšování IT produktů o funkce umělé inteligence. Zároveň přes 70 % dotázaných věří, že čas vložený do osvojení práce s AI se vyplatí či ušetří násobně více práce a času. Pozitivní vztah k AI často kontrastuje s konzervativním naladěním koncových zákazníků.
"V jednom z dřívějších průzkumů nám 75 % partnerů odpovědělo, že jejich klíčoví zákazníci jsou ve vztahu k moderním technologiím a inovacím převážně konzervativně naladění. Proto nás aktuální výsledky, které ilustrují mnohem optimističtější pohled na inovativní technologie, příjemně překvapily. A nejen překvapily, ale i potěšily, protože považujeme AI za klíčový katalyzátor obchodního rozvoje a již dnes můžeme nabídnout efektivní řešení využívající AI funkce, jako například ta od GFI Software," říká Marek Prorok, specialista na AI a VR řešení společnosti ZEBRA SYSTEMS.
V roce 2025 byla umělá inteligence (AI) pravděpodobně nejčastěji citovaným termínem a v roce 2026 tomu zřejmě nebude jinak. AI zasahuje každé odvětví a jedním z těch, které nejvíce pociťuje jeho vliv, je rozhodně oblast informačních technologií a softwarových řešení.
IT výrobci a prodejci jsou v aplikování AI technologií a postupů zřejmě nejdále, avšak musejí mnohdy překonávat předsudky a obavy koncových zákazníků.
Vedle integrace AI do svých tradičních řešení kybernetické bezpečnosti nabízí GFI Software zbrusu nové produkty podstavené na umělé inteligenci.
Jsou to např. Eloquens AI - nástroj podnikové e-mailové komunikace, který eliminuje rutinní činnosti inteligentní automatizací e-mailových odpovědí a MyPersonas, který firmám dovoluje vytvořit digitální klony klíčových zaměstnanců umožňující okamžitě a kvalifikovaně a odpovídat na opakující se každodenní požadavky s využitím veškerých firemních informací.
Eloquens AI eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. S využitím pokročilé technologie umělé inteligence a s možnostmi lidské asistence mění Eloquens způsob, jakým organizace všech velikostí a zaměření mohou zvládat intenzivní e-mailovou komunikaci.
Eloquens AI - hlavní výhody:
Každý digitální dvojník je nástrojem MyPersonas vytvořen na základě znalostí zaměstnance, kterého zastupuje a dokáže tak reagovat stejně, jako on. MyPersonas jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a mohou komunikovat ve více než 160 jazycích.
Jejich hlavním přínosem je schopnost poskytovat požadované informace i v případě, že reálný pracovník není dostupný nebo je zaneprázdněn vyřizováním jiných požadavků.
MyPersonas - hlavní výhody:
Článek GFI Software ze dne pondělí 22. prosince 2025
MSP poskytovatelé pozitivně hodnotí zavádění nových AI funkcí do IT produktů
Automatizace odpovědí v podnikové e-mailové komunikaci s podporou AI
Eloquens AI mění způsob podnikové e-mailové komunikace
Nová generace hardwarových zařízení GFI KerioControl
Snadná migrace na GFI KerioConnect přináší úspory nákladů v oblasti e-mailové komunikace
AI CoPilot v nové verzi GFI Archiver 15.9
Rychlá aktualizace po vydání záplat je účinnou obranou před zneužitím softwarových zranitelností
Zneužití neoprávněně získaných firemních dat vede k nárůstu kybernetických rizik a deepfake útoků
Automatizovaný patch management snižuje rizika softwarových zranitelností
AI nástroj Eloquens mění způsob intenzivní e-mailové podnikové komunikace
Jak zabezpečit kritické firemní systémy a aplikace
GFI AppManager rozšiřuje řadu podporovaných produktů
Neschopnost určit kritické IT systémy vede k podcenění jejich zabezpečení
GFI KerioConnect naplňuje dodržování přísných standardů kybernetické bezpečnosti ve zdravotnictví
AI bojuje o důvěru IT profesionálů
GFI LanGuard WAN Agent je k dispozici v plné funkčnosti
Správa firemního e-mailu s AI komponentou Copilot
Bezpečnostní mezery zvyšují riziko napadení firemního IT v SMB sektoru
GFI KerioControl a GFI ClearView tvoří komplexní systém pro správu sítě
Exinda 8065 poskytuje lepší výkonnost v oblasti optimalizace síťového provozu
Phishingové e-maily jsou dlouhodobě nejvíce využívaným vektorem kybernetických útoků
Rozptýlená pozornost IT pracovníků vede snadno k chybám
Rizika opakovaného použití stejných přihlašovacích hesel
Integrace CoPilot do produktů GFI Software
Nárůst počtu zranitelností v neaktualizovaných systémech a aplikacích
Klíčová opatření reaktivní ochrany při kybernetickém útoku
Archivace elektronické pošty s podporou fulltextového vyhledávání
Využití AI k rozvoji IT bezpečnosti pohledem českých firem
GFI Kerio Control pomáhá při výuce IT bezpečnosti středoškoláků
Kybernetická bezpečnost je v dnešní době pro SMB firmy nutností
GFI AppManager je k dispozici v ostré verzi
Ochrana před zranitelnostmi jako služba je v popředí zájmu poskytovatelů IT bezpečnosti
Flexibilní firemní komunikace na cloudové platformě Kerio
Vzdálené skenování zranitelností u zákazníků
GenAI v produktech GFI software
GFI Kerio Control v praktické IT výuce studentů
Skenování zákaznických IT infrastruktur s GFI LanGuard pro MSP
Bezpečnostní audit IT se vyplatí i malým firmám
Kybernetická bezpečnost pod vlivem využívání umělé inteligence
NIS2 přináší nové nároky na IT bezpečnost pro organizace i poskytovatele služeb
Antivir na poštovním serveru je nejúčinnější ochranou před e-mailovými útoky
Komplexní správa firemních sítí s novým řešením GFI ClearView
Nárůst zranitelností vyžaduje použití automatizace nástrojů pro patch management
GFI AppManager zajistí komplexní správu IT řešení pro MSP poskytovatele
Zavedení 2FA přináší paradoxně nová rizika v podobě spamu
Elektronická pošta je hlavním vektorem kybernetických útoků
Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator posiluje ochranu proti útokům
Další inovace GFI KerioConnect pro týmovou spolupráci SMB firem